‘Live Life Lovely’ verhuist naar Dreamette.nl

8 Sep

Eindelijk is het dan zover: Dreamette.nl is in de lucht! Het heeft een tijdje geduurd, maar ik wilde alles klaar hebben voor jullie mijn nieuwe plekje zouden zien.

Deze verandering houdt in dat hier, op Live Life Lovely, niet meer ge-update zal worden. Vanaf nu komen de nieuwe updates op Dreamette.nl te staan. Neem snel een kijkje en vergeet niet Dreamette te volgen op Bloglovin!

Bedankt voor alle leuke reacties op Live Life Lovely, mede daardoor heb ik besloten om ‘groter’ te gaan en een eigen domein te kopen. Ik hoop natuurlijk dat jullie me gewoon blijven volgen en misschien zelfs het nieuws verspreiden!

Tot ziens op Dreamette.nl

4 Reacties to “‘Live Life Lovely’ verhuist naar Dreamette.nl”

  1. Geeke 8 september 2010 bij 14:52 #

    super leuk!
    alleen ik kan je nog niet toevoegen via de RSS Feed..

  2. Benthe 10 september 2010 bij 21:10 #

    Ben benieuwd, ga zo is kijken!

Geef een reactie

