Review: L’oréal Studio Line Curl Power

4 Sep

Studio Line krullen mousse

Ik heb van mezelf een aardige bos met krullen, die zich helaas niet altijd mijn wil laten opleggen. Het gevolg: uitgezakte krullen die ook nog eens pluizen. Daar wilde ik wat aan doen! Daarom vandaag een review over mijn nieuwste aanwinst in de strijd tegen mijn pluizige bos haar: de krullen mousse van de L’oréal Curl Power lijn.

Wat belooft het?
Deze mousse is de eerste mousse speciaal ontwikkeld om uw futloze krullen weer veerkrachtig en compact te maken. De formule beschermt uw krullen tegen alle weersomstandigheden en voorkomt pluizig haar 24 uur lang. Resultaat: elastische, veerkrachtige, perfect gemodelleerde krullen, die zijdezacht aanvoelen gedurende de gehele dag.

Hoe werkt het?
Je brengt een kleine hoeveelheid mousse aan – ongeveer ter grootte van een walnoot, de mousse ‘zet uit’ – op handdoekdroog haar. Verdeel de mousse met je hoofd naar beneden door je haar, dat zorgt voor een lekkere volume boost! Laat je haar vervolgens aan de lucht drogen voor een maximale krul, of gebruik een diffuser voor nóg meer volume.

Komt het product zijn beloftes na?
Vertel mij wie dit goedje heeft bedacht en ik bedank diegene op mijn blote knieën. In mijn strijd tegen pluizige, futloze krullen heb ik al behoorlijk wat producten geprobeerd. De meeste zonder het gewenste resultaat. Maar dit werkt. Echt. Het maakt mijn krullen compact, zorgt ervoor dat ze niet uitzakken én het maakt ze niet hard, zoals de meeste mousses wel doen. Ook pluist mijn haar veel, heel veel minder als voorheen. Toegegeven, een enorme plensbui doorstaat het nog steeds niet zonder slag of stoot, maar dat zal waarschijnlijk ook nooit gebeuren. Ik ben ontzettend tevreden over deze mousse en als je naar de prijs kijkt wordt het alleen nog maar leuker: de mousse kostte rond de 4 euro. Koopje, toch?

Dus: heb je krullen die wel wat extra aandacht kunnen gebruiken? Ren dan naar de drogist en haal deze mousse!

Eén reactie to “Review: L’oréal Studio Line Curl Power”

  1. sibylreads 4 september 2010 bij 10:39 #

    Dat deze mousse ‘de eerste’ is betwijfel ik, maar ja, ze moeten iets op de verpakking zetten. Mooi dat hij zo goed werkt, misschien wel iets voor mijn zusje.

Geef een reactie

