De vijf mooiste rock ballads

3 Sep

De mooiste ballads blijven voor mij toch altijd de rock ballads. Hier zet ik mijn favorieten voor jullie op een rijtje!

1. Gary Moore – Still got the blues
2. Metallica – Nothing else matters
3. Pink Floyd – Wish you were here
4. Aerosmith – I don’t want to miss a thing
5. Goo Goo Dolls – Iris

Wat zijn jullie favoriete rock ballads?

5 Reacties to “De vijf mooiste rock ballads”

  1. sharr2403 3 september 2010 bij 12:34 #

    Nothing Else Matters is inderdaad erg mooi ~3

  2. sannewierda 3 september 2010 bij 12:47 #

    I DON’T WANNA CLOSE MY EYEEEEEES! Oh heeeeerlijk!

  3. Laura 3 september 2010 bij 22:37 #

    Ik ken ze helaas niet deze nummers, maar ik ga ze opzoeken!

  4. madelonelvira 4 september 2010 bij 15:32 #

    Ik vind van Metallica ‘The Unforgiven’ eerlijk gezegd mooier dan NEM. Ook vind ik het nummer My Sacrifice van Creed erg goed (clip is ook super!). Of Broken (van Creed en Amy Lee samen), dit is wel een van de mooiste omdat deze twee stemmen heel mooi bij elkaar passen.
    Meer suggesties:
    Green Day – Boulevard of Broken Dreams
    Guns N’Roses – November Rain
    Tom Petty – Free Falling

Geef een reactie

