Mooie mannen

2 Sep

Overal op het Web zwermt de ‘mooie mannen tag’ rond. Natuurlijk wil ik mijn top vier ook even met jullie delen! Ik dacht dat ik dit wel even snel zou doen, maar ik ben er uiteindelijk drie kwartier (!) mee bezig geweest. Ze staan trouwens niet op volgorde, dan kan ik helemaal niet kiezen. Van boven naar beneden:
Patrick Dempsey, bij de meeste dames beter bekend als McDreamy. Zucht.
Robbie Williams. Zijn stem, zijn charisma en zijn looks: fantastisch!
Hugh Grant. Dat Engelse accent…
Dinand Woesthoff, van Kane. Ik heb hem nu verschillende keren zien optreden, en geloof me: he’s damn sexy!

Robbie Williams

Hugh Grant

Dinand Woesthoff

11 Reacties to “Mooie mannen”

  1. Amber 2 september 2010 bij 10:17 #

    Oeeh, Hugh Grant… ^^

  2. sharr2403 2 september 2010 bij 13:53 #

    Ohja Robbie! En ik altijd maar denken dat ik de enige was die hem totally sexy vind

  3. sannewierda 2 september 2010 bij 16:13 #

    Wat grappig! Jij hebt echt een ‘type’!
    Ik vind ze allemaal leuk, behalve Dinand van Kane. Vind dat ‘ie zo’n zeikstem heeft (sorry!)! šŸ˜›

    • livelifelovely 2 september 2010 bij 16:36 #

      Haha! Ja, ze lijken wel een beetje op elkaar he? šŸ˜‰

      • sannewierda 2 september 2010 bij 20:37 #

        Ja! Nu ik weer kijk naar McDreamy smelt ik weer!

  4. Iris 2 september 2010 bij 16:29 #

    Helemaal mee eens, naar mijn mening ook allemaal mooie mannen! šŸ˜€

  5. Leila 2 september 2010 bij 16:56 #

    Ooooh Patrick Dempsey (l)

  6. Ilse 2 september 2010 bij 18:45 #

    En Waldemar dan?:O

  7. Lieke 4 september 2010 bij 11:34 #

    McDreamy (L) Zeker favoriet! šŸ˜€

  8. Benthe 7 september 2010 bij 20:42 #

    Ooh lekkere mannen. Waarom zijn er zoveel knappe mannen op de wereld (en niet bij mij in mijn woonplaats)?

Geef een reactie

