Onbekend talent: Starcatcher

31 Aug

Vandaag één van de nieuwe onderdelen die ik voor jullie in petto heb: ‘onbekend talent’. Deze keer wil ik jullie graag kennis laten maken met de Haagse band Starcatcher. Starcatcher is een (symfonische) rockband, bestaande uit vier jongens: zanger Jesse (17), gitarist David (18), Boyke (18) op de toetsen en Jorin (19) op drums. Ze zijn helemaal up-and-coming en hebben al verschillende prijzen in de wacht gesleept. Ik zag ze in de Melkweg en was behoorlijk onder de indruk!


Cold Rain, dit vond ik één van de beste nummers. (Sorry voor de slechte kwaliteit van het filmpje, ik kon helaas geen betere vinden!)


En de eerste clip van de jongens: Hide and Seek.

Ken jij een zanger(es), bandje of iets anders leuks dat zeker een plekje in ‘onbekend talent’ verdient? Laat het me weten via de comments of stuur een e-mail!

3 Reacties to “Onbekend talent: Starcatcher”

  1. Iris 31 augustus 2010 bij 12:55 #

    Leuk nieuw onderdeel! 😀 Mocht ik tegen ‘onbekend talent’ aanlopen, dan hoor je het van me!

  2. sharr2403 1 september 2010 bij 10:43 #

    Inderdaad leuk onderdeel!

  3. Starcatcher 9 september 2010 bij 00:40 #

    Thanks, te gek! Hopen snel terug te komen in A’dam, het was een fijne avond.

Geef een reactie

