Laura Jansen

29 Aug

Voor zijn optreden op Zand, had Paul de Leeuw een paar gasten laten overkomen. Eén daarvan was Laura Jansen, bekend van de singles ‘Use somebody’ en ‘Wicked world’. Haar CD kende ik al: een plaat met lekkere, catchy popliedjes. Maar live had ik haar nog nooit horen zingen. Die avond op het strand, bezorgde ze me kippenvel. Er zijn maar weinig artiesten die live zo ontzettend zuiver en verdragend kunnen zingen.


Helaas kon ik het duet van Zand niet vinden, daarom een eerdere versie uit Paul’s programma. De zang begint op 01:32!


Laura Jansen in DWDD met haar single ‘Wicked world’.


En live bij Evers Staat Op, met ‘Single girls’.

Wat vinden jullie?

6 Reacties to “Laura Jansen”

  1. Logfather 29 augustus 2010 bij 10:40 #

    Jaaa, zooo goed inderdaad. Had haar stukje bij DWDD gezien, maar ze komt uit de VS?

    Laura Jansen + haar Nederlands = Nederlander?

    • livelifelovely 29 augustus 2010 bij 10:44 #

      Volgens mij is ze half Nederlands, Amerikaanse moeder en Nederlandse vader.

      Ze woont in ieder geval in LA!

  2. LauraJansenOnline.nl 29 augustus 2010 bij 12:52 #

    Klopt helemaal!
    Half Nederlands, half Amerikaans. En woont nu in LA maar is in NL geboren 🙂

  3. Iris 29 augustus 2010 bij 17:15 #

    Het liedje Single Girls vind ik echt geweldig!

  4. Julia 30 augustus 2010 bij 20:15 #

    Ik vind haar stem erg mooi, alleen ben ik dat liedje ‘Single Girls’ nu wel meer dan zat.
    xoxo

  5. Madelon 30 augustus 2010 bij 20:29 #

    Laura Jansen is te gek!

Geef een reactie

