4 things tag

24 Aug

Van Liever Loeder kreeg ik gisteren deze tag. Ik houd ontzettend van triviale feitjes, en vul deze dan ook weer met veel plezier voor jullie in!

De regels:
Link de persoon van wie jij de tag gekregen hebt, geef 4 antwoorden bij elke vraag en tag vervolgens 4 andere blogs.

4 things in my bag/purse:
– Mijn portemonnee
– Mobiel
– Blond Amsterdam agenda
– ‘Sex, blogs & rock-‘n-roll’ van Ernst-Jan Pfauth

4 things found in my office desk drawer:
– Lader van mijn mobiel
– Post-its
– Boekje van de opleiding ‘Journalistiek en Nieuwe Media’
– Pennen

4 favorite things in my room:
– Mijn bed
– Mijn laptop
– Boekenkast
Mijn whiteboard met foto’s en kaarten

4 things im currently into:
– Mijn nieuwe site! En daarom speciaal voor jullie alvast een tipje van de sluier: het wordt http://www.dreamette.nl
– Lezen
– Mijn vriendje
– Schrijven

4 things I’ve always wanted to do:
– Schrijven
– Op mezelf gaan!
– Journalistiek studeren (daarover later meer…)
– Heeeel veel reizen

4 things I bet you didn’t know about me:
– Ik word ontzettend blij van nieuwe reacties op mijn blog
– Ik ben totaal niet creatief, iets waar ik regelmatig tegenaan loop nu ik mijn eigen site aan het opstarten ben
– Als ik aan het lezen ben, vergeet ik alles om me heen
– Ik hoop stiekem een leuk bijbaantje op een redactie te kunnen bemachtigen

4 songs I can’t get out of my head:
– Jurk: ‘Tram 7’
– Guus Meeuwis: ‘Ik ook van jou’
– Jeff Buckley: ‘Hallelujah’
– Pigeon Detectives: ‘Take her back’

Ik geef deze tag door aan:
Meisje twee punt nul
Femke
Madelon
Shirley

5 Reacties to “4 things tag”

  1. Fem 24 augustus 2010 bij 10:37 #

    Super leuk dat ik hem krijg! Zal hem eens even in gaan vullen!

    Liefs

  2. Amber 24 augustus 2010 bij 11:57 #

    Leuk om te lezen 😀

  3. Benthe 24 augustus 2010 bij 14:12 #

    Leuke tag 😀

  4. Rianne 24 augustus 2010 bij 18:30 #

    Dankjewel, leuk om te lezen ook! Ik ga hem dalijk gelijk invullen!

  5. Geeke 25 augustus 2010 bij 13:44 #

    Ben benieuwd naar t journalistiek studeren ;p

Geef een reactie

