Review: Kruidvat ontharingsmousse

23 Aug

Om mijn benen te ontharen gebruik ik ontharingscrème. Het spul mag dan wel ongelofelijk stinken, mijn ervaringen met Veet zijn heel goed. Toen mijn ontharingscrème laatst op was, ging ik langs de Kruidvat om nieuwe te halen. Helaas, mijn vertrouwde ‘Veet in-shower ontharingscrème’ was op. Ik besloot daarom het eigen merk van Kruidvat eens te proberen en nam de ontharingsmousse voor de normale huid mee, voor €2,50.
.
Hoe werkt het?
Voor je de mousse opbrengt, moet je je huid vochtig maken. Vervolgens spuit je de mousse op en laat je deze 8 tot 10 minuten inwerken. Vervolgens spoel je alles af met lauw water.

Doet het wat het moet doen?
Als ik mijn benen onthaar, verwacht ik dat de haartjes ook daadwerkelijk verdwenen zijn. Hier en daar een verdwaald haartje: daar zeur ik niet over. Maar als nog niet eens driekwart is verdwenen, krijg ik toch sterke vraagtekens bij het product. Ik heb de aanwijzingen op de verpakking precies opgevolgd. De mousse heb ik 10 minuten in laten trekken en daarna met een schrapertje dat ik nog had liggen weggehaald. Ik snap dat je voor €2,50 niet heel veel kunt verwachten, maar helaas, dit product is wat mij betreft absoluut niet voor herhaling vatbaar. Volgende keer haal ik weer gewoon de ontharingscrème van Veet.

Hebben jullie ervaring met dit product?

5 Reacties to “Review: Kruidvat ontharingsmousse”

  1. Rianne 23 augustus 2010 bij 10:31 #

    Ik heb precies dezelfde ervaring, maar ik scheer sowieso liever.

  2. Amber 23 augustus 2010 bij 12:00 #

    Ontharingscrème e.d. moet ik sowieso niet. Veet, andere merken, niks werkt… er komt misschien 3% af, verder branden mijn benen en stinken ze en that’s it. It’s not worth it. :’)

  3. Madelon 23 augustus 2010 bij 18:41 #

    Ik krijg altijd irritaties van dit soort mousses. Ik hars eigenlijk alleen maar met suikerhars.

  4. sannewierda 23 augustus 2010 bij 23:04 #

    Oh God! Ik probeerde dit soort dingen altijd vroeger, nu hou ik het gewoon bij scheren. Lekker makkelijk en snel!

  5. hanne 24 maart 2011 bij 16:28 #

    Ik heb vandaag de ontharingsmousse van Kruidvat gekocht, maar daar staat niet op dat mijn benen op voorhand nat moeten zijn. Bij jou wel?

Geef een reactie

