Recept: frittata van forel, fettuccine en venkel

22 Aug

Benodigdheden voor 4 tot 6 personen:
250g gerookte forel, in reepjes
200g gedroogde fettuccine (of tagliatelle)
250ml melk
125ml slagroom
4 eieren
40g fijngesneden venkel
4 lenteuitjes, in ringen
85g geraspte kaas

Bereiding:
1. Verwarm de oven voor op 180 graden. Vet een ovenschaal in met olie of boter.
2. Kook de pasta in een grote pan met wat zout. Giet de pasta af.
3. Klop in een kom de melk, slagroom en eieren met een garde door elkaar. Roer de gerookte forel, de pasta en de groenten er goed door. Schep het mengsel
in de ingevette ovenschaal , strooi de geraspte kaas erover en zet de schotel 60 minuten in de oven.

5 Reacties to “Recept: frittata van forel, fettuccine en venkel”

  1. Fem 22 augustus 2010 bij 14:58 #

    Klinkt heerlijk! Alleen mis ik toch wel de foto bij je post! Vind ik persoonlijk leuker omdat je zo precies kunt zien wat het is!

    Liefs

  2. Laura 28 augustus 2010 bij 15:45 #

    Klinkt heel lekker!!

  3. Huishoudheld in spe 6 september 2010 bij 19:53 #

    Oe! Klinkt goed! Het klinkt zo chique dat ik vrees dat het nog wat te hoog gegrepen is voor mijn nog niet bestaande kooktalent, maar ik ga het zeker proberen!

Trackbacks/Pingbacks

  1. 4 things tag « Liever Loeder… - 23 augustus 2010

    […] ze erop zitten te wachten of niet (hihi), ik geef de 4 things tag door aan: How about a book Live Life Lovely Sanne Wierda […]

Geef een reactie

