Mijn schoenencollectie

20 Aug

Toen ik laatst mijn schoenen aan het uitzoeken was, besloot ik maar eens foto’s te maken van mijn schoenencollectie. 5 paar hakken, 3 paar sneakers en 3 paar slippers / flatjes verder besloot ik dat het allemaal best meeviel. Toch? Kijk mee!

Van links naar rechts: sandalen, zwarte pumps, mijn grijze enkellaarsjes, mijn schoenen van het gala, zwarte laarzen. Mijn nieuwe zwarte laarzen staan hier nog niet bij!

Dan mijn sneakers. Ik loop meestal op hakken, maar voor de afwisseling is dit toch wel erg lekker! Links zie je mijn afgetrapte All Stars waar ik nog geen afscheid van heb kunnen nemen, daarnaast mijn Nikes en rechts mijn blauwe All Stars.

En dan voor de zomer: mijn zilveren slippers, zwarte flatjes en zwarte Birkenstocks.

Die laatste draag ik ook in huis, dus die zijn eigenlijk al wel bijna aan vervanging toe…

Hoeveel paar schoenen hebben jullie?

6 Reacties to “Mijn schoenencollectie”

  1. Loeder 20 augustus 2010 bij 11:42 #

    Hoeveel paar schoenen? niet te tellen haha
    Ik denk zeker wel een paar of 50-60 als ’t niet meer is.. haha

    Die grijze enkellaarsjes zijn leuk!

  2. Amber 20 augustus 2010 bij 19:36 #

    Ik heb geen idee hoeveel schoenen ik heb! Veel, bij elkaar gespaard in de loop der jaren. 😛 Maar ik draag maar 2/3 paar. 😛
    Ik vind de collectie op de bovenste foto en je all stars geweldig! ❤

  3. Kalypso 21 augustus 2010 bij 13:44 #

    Die grijze laarzen zijn vet mooi. Met die hak. Jij hebt vet veel schoenen. Hihi, echt een vrouwending.

    Liefs, xxx

  4. Lieke 23 augustus 2010 bij 08:50 #

    Leuke collectie heb je zo 🙂 Ik heb redelijk veel schoenen (20+ denk ik toch wel..) maar een heel stel draag ik eigenlijk nooit en sommige draag ik gewoon weg te weinig 😉

  5. Valerie 24 augustus 2010 bij 15:54 #

    Ik zou het niet weten, leuke enkellaarsjes inderdaad!

  6. Iris 24 augustus 2010 bij 22:52 #

    Ik heb een wel wat grotere collectie, maar de helft draag ik niet eens. Het zijn toch altijd weer dezelfde (lievelings) waar ik bij terug kom. 😉

Geef een reactie

