Keukenprinsen

17 Aug

Het is nog geen kerst of sinterklaas en Vaderdag is net geweest. Toch wil ik deze cadeautip alvast met jullie delen. Want zeg eens eerlijk, het vinden van een passend cadeautje voor je vader, broer of vriend is vaak een drama, toch? Ze vragen altijd boxers, sokken en aftershave: cadeautjes die jij zo’n beetje je hele leven al braaf voor ze koopt. Maar soms wil je iets anders. En waarom dan niet het nuttige met het aangename verenigen?

Vorig jaar kocht ik een kookboek voor mijn vriend. Hij dacht erover om op kamers te gaan, en bovendien kon hij dan ook eens voor mij koken! Kijk, dat noem ik nou twee vliegen in één klap slaan. Maar dit cadeautje is ook leuk voor je vader, broer of een vriend.

Ik kocht ‘Op eigen benen: koken met Fokke en Sukke‘. Dit boek is ingedeeld in verschillende hoofdstukken als ‘brak’, ‘blut’ en ‘sjans’. En er staan echt heerlijke recepten in! En zeg eens eerlijk, welke man houdt er nou niet van Fokke en Sukke?

Een ander kookboek voor mannen is ‘Man in de keuken‘. Of speel in op hun zelfvertrouwen met ‘Mannen die koken zijn onweerstaanbaar‘.

3 Reacties to “Keukenprinsen”

  1. Amber 17 augustus 2010 bij 11:30 #

    Leuk! Meneer kookt alleen nooit! En als ie t doet is het zijn wokgerecht met aardappel/boontjes/gehakt en ananas. hahaha!

  2. Fem 17 augustus 2010 bij 11:34 #

    Mijn vriend kookt ook nooit, maar ik kook net zo graag dus ik vind het echt niet erg! Maar kookboeken zijn inderdaad altijd leuk om te geven en al helemaal om te krijgen!

    Liefs

  3. Iris 24 augustus 2010 bij 17:20 #

    Mijn vriend is degene die altijd kookt, dus zal deze cadeautip in mijn achterhoofd houden! 🙂

Geef een reactie

