Carice van Houten

14 Aug

Deze keer geen cabaretier in ‘Youtube Fun’, maar een paar prachtige liedjes gezongen door Carice van Houten. Carice is natuurlijk Nederlands grootste trots en ons meest succesvolle exportproduct. Daarnaast is ze een prachtige vrouw, een geweldige actrice en, zo blijkt uit deze filmpjes, ook een hele goede zangeres.

4 Reacties to “Carice van Houten”

  1. Floor 14 augustus 2010 bij 11:55 #

    Ja, dat laatse filmpje had ik op tv gezien! Ik vind wel dat ze bij de andere filmpjes zuiverder zingt 😉

  2. Sharr2403 14 augustus 2010 bij 14:44 #

    Die met Kane had ik inderdaad ook gezien, vond haar erg goed, en dat lied kan ik serieus niet meer zonder Carice horen. Maar dat liedje met Isa en Paul vind ik ook echt mooi

  3. Anoniem Meisje 15 augustus 2010 bij 15:22 #

    Ik hou niet van NLtalig maar dat eerste nummer vind ik echt mooi! Ik ben niet zo weg van de stem van Carice, maar dat nummer zingt ze mooi.
    Daar in tegen ben ik niet zo’n fan van het nummer met Kane.

    Carice kan best wel zingen, maar ik denk (helaas) dat zij niet heel erg veelzijdig is. De nummers die je hoort, zijn redelijk hetzelfde. Maar als nog knap hoor, ik doe het haar niet na!

Trackbacks/Pingbacks

  1. Tweets that mention Carice van Houten « Laura – Live life lovely -- Topsy.com - 14 augustus 2010

    […] This post was mentioned on Twitter by HippeDames, Laura Praamstra. Laura Praamstra said: Carice van Houten: http://wp.me/pRsZ4-dI […]

Geef een reactie

