Shoplog 12/08/10

13 Aug

Ik heb de afgelopen tijd weer aardig wat aankopen gedaan die ik natuurlijk graag met jullie wil delen!

Als eerste mijn jurkjes / truien. De beige lange coltrui kocht ik bij de H&M voor €19,95. De paarse gebreide jurk komt van The Sting en kostte in de uitverkoop slechts €5,00! Het blauwe jurkje met de bloemen heb ik op Kos gekocht, de prijs was rond de 20 euro.

Dan mijn laarzen. Ik ging eigenlijk de stad in voor nieuwe ballerina’s, maar kwam terug met deze! Ik heb ze bij Dr. Adams in de uitverkoop gekocht voor €63,95. (Excuses voor de slechte foto, zie net dat er een soort witte waas overheen hangt..)

En natuurlijk heb ik ook even geshopt op het nagelfestival van de Kruidvat! Helaas waren veel dingen al op (en dat terwijl ik op dinsdag kwam!), dus ik heb niet zo’n grote slag kunnen slaan. Misschien dat ik zaterdag nog eens langs ga. Nu heb ik Catrice ‘Clay-ton, My hero’ en een top coat van Catrice meegenomen. Ik heb hier twee laagjes op, zonder top coat. Links zonder en rechts met flitser!

6 Reacties to “Shoplog 12/08/10”

  1. madelonelvira 13 augustus 2010 bij 10:57 #

    Nice boots! En een heel leuk jurkje (die van Kos)!

  2. Amber 13 augustus 2010 bij 11:04 #

    Leuk! Die laarzen zijn echt geweldig!

  3. Sharr2403 13 augustus 2010 bij 16:31 #

    Oeh leuke laarzen inderdaad!

  4. Iris 23 augustus 2010 bij 23:55 #

    De nagellak is nice! 😀

Trackbacks/Pingbacks

  1. Tweets that mention Shoplog 12/08/10 « Laura – Live life lovely -- Topsy.com - 13 augustus 2010

    […] This post was mentioned on Twitter by Laura Praamstra, HippeDames. HippeDames said: Shoplog 12/08/10 http://ff.im/-pbpqs […]

  2. Mijn schoenencollectie « Laura – Live life lovely - 20 augustus 2010

    […] sandalen, zwarte pumps, mijn grijze enkellaarsjes, mijn schoenen van het gala, zwarte laarzen. Mijn nieuwe zwarte laarzen staan hier nog niet […]

Geef een reactie

