Blue in the bathroom

12 Aug

Het viel me laatst op dat heel veel (van mijn) beautyproducten een blauwe verpakking hebben. Ik heb er voor de grap even een foto van gemaakt.

Van links naar rechts zie je:
Herbal Essences ‘hello hydration’ shampoo, Tigi Catwalk shampoo in ‘oatmeal honey’, Garnier ExfoBrusher, Herbal Essences ‘hello hydration’ crèmespoeling, H&M shower peeling in ‘passion fruit & papaya’, Nivea Intense Repair haarmasker, Oral-B Pro-Expert tandpasta, Kruidvat scrubgel.

4 Reacties to “Blue in the bathroom”

  1. Amber 12 augustus 2010 bij 12:06 #

    Haha wat grappig! Bij mij is t meer roze/rood/oranje 😛

  2. sibylreads 12 augustus 2010 bij 14:43 #

    Misschien zoek je je producten stiekem ook wel uit om de verpakking. Dat doe ik namelijk wel.

Trackbacks/Pingbacks

  1. Tweets that mention Blue in the bathroom « Laura – Live life lovely -- Topsy.com - 12 augustus 2010

    […] This post was mentioned on Twitter by HippeDames, Laura Praamstra. Laura Praamstra said: Blue in the bathroom: http://wp.me/pRsZ4-cX […]

Geef een reactie

