Quotes

9 Aug

Anyone who says they have only one life to live must not know how to read a book.
– Anonymous

Don’t be fooled by the calendar. There are only as many days in the year as you make use of.
– Charles Richards

Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
– Napoleon Bonaparte

When the world says, “Give up,”
Hope whispers, “Try it one more time.”
– Anonymous

6 Reacties to “Quotes”

  1. Sharr2403 9 augustus 2010 bij 09:47 #

    Oh die van Napoleon vind ik de mooiste!

  2. madelonelvira 9 augustus 2010 bij 12:48 #

    Ik vind de bovenste zeer waar!
    http://madebymadelon.wordpress.com/

  3. Amber 9 augustus 2010 bij 12:49 #

    Leuke quotes! Zo waar ook allemaal!

  4. Lieke 9 augustus 2010 bij 21:41 #

    Ik ben het vooral eens met die 2e 🙂 Ik kan gewoon niet begrijpen dat sommige mensen hele dagen ‘weggooien’ door heel de dag niets te doen en alleen maar verveeld te zijn. Persoonlijk vind ik dat zo sonde!

  5. Anoniem Meisje 9 augustus 2010 bij 21:45 #

    Leuke quotes. Op mijn pc bewaar ik de leukste die ik zie, af en toe leuk om door te lezen!

  6. suusschrijft 12 augustus 2010 bij 08:51 #

    De bovenste spreekt me aan!
    Ik houd enorm van lezen!

Geef een reactie

