De Lama’s

8 Aug

Dit stukje komt uit mijn favoriete aflevering van de Lama’s. Hij blijft gewoon hilarisch! Vooral Ruben van der Meer is geweldig. En natuurlijk dat lachje van Patrick Lodiers.

En als bonus: de persiflage van ‘Bohemian Rhapsody’. (Excuses voor de slechte geluidskwaliteit, ik kon geen beter filmpje vinden..)

9 Reacties to “De Lama’s”

  1. madelonelvira 8 augustus 2010 bij 11:46 #

    Ja, de Lama’s blijven leuk. Jammer dat het programma gestopt is.

  2. Frauke 8 augustus 2010 bij 12:49 #

    Ken ik niet!

  3. Floor 8 augustus 2010 bij 12:51 #

    Ja, echt zo jammer… Het eerste filmpje is echt het geniaalst.

  4. Madelon 8 augustus 2010 bij 13:25 #

    De Lama’s, geniaaal! Ik vind het zo jammer dat ze gestopt zijn 😦

  5. Iris 8 augustus 2010 bij 16:18 #

    Haha, ja die doventolk is echt hilarisch! 😀

  6. renaschrijft 8 augustus 2010 bij 19:12 #

    Dat eerste filmpje is echt zo grappig!

  7. Claudia 8 augustus 2010 bij 23:53 #

    De Lama’s zijn leuk! Jammer dat ze gestopt zijn, zou graag eens in het publiek willen zitten. Zoiets mis ik echt op tv!

  8. Claudia 8 augustus 2010 bij 23:54 #

    He, ik sta tussen je linkjes! Wat leuk! Ik ga binnenkort ook even links op mijn site zetten, zet ik je gelijk tussen!

  9. Anoniem Meisje 9 augustus 2010 bij 21:47 #

    Deze zijn leuk ja… Maar deze is nog veel leuker!

    De gehandicapte scene met Lange Frans en Baas B. Ook de aflevering met Chantal Janzen vind ik geweldig!!

Geef een reactie

