Twitter tips

6 Aug


Vanaf 5 februari 2010 ben ik een fervent Twitteraar. Sinds die dag heb ik 972 tweets de lucht in gegooid, ben ik 55 mensen gaan volgen en heb ik 35 ‘followers’. Mocht je nog niet aangemeld zijn bij Twitter, pas op: het is verslavend!

Maar wie zijn nou eigenlijk leuk om te volgen op Twitter? Ik maakte voor jullie een lijst!

Komieken
Dolf Jansen
Arie Koomen
Claudia de Breij
Sara Kroos
Melle Myjer, zoontje van
Jochem Myjer

Overige BN’ers
Carice van Houten
Marco Borsato
Paul de Leeuw
Erben Wennemars

Nieuws en actualiteiten
Frits Wester
NU.nl
NOS Teletekst
RTL Boulevard

Overig
OMG that’s so true
I do it too
Dutchisms

En als je dan toch bezig bent, mag jij mij ook best volgen!

Naast het lezen van elkaars tweets, is Twitter uitgegroeid tot een ontzettend handig medium. Waarom? Even een voorbeeldje: gisteren stelde ik een vraag over mijn twijfels rondom een eigen domein. Binnen drie minuten had ik antwoord van vier mensen! Je vindt altijd wel iemand die ergens meer vanaf weet of die ergens goede dan wel slechte ervaringen mee heeft. Ontzettend handig dus! Heb jij ook een vraag, zet dan ‘#durftevragen’ achter je tweet en de antwoorden komen vanzelf.

6 Reacties to “Twitter tips”

  1. Loeder 6 augustus 2010 bij 11:05 #

    OMG that’s so true is leuk!

  2. Claudia 6 augustus 2010 bij 13:22 #

    Twitter is echt verslavend. Gisteren lag het er even uit en toen wilde ik gaan Twitteren dat Twitter eruit ligt. Snapje ‘m? Irritant!

    • Karen 6 augustus 2010 bij 13:26 #

      haha 😀 ik heb dat ook al is gehad. 😛

  3. renaschrijft 6 augustus 2010 bij 20:51 #

    Ben ook sinds een tijdje addicted:)
    Het is ook leuk om mensen achter blogs te volgen, blogs over interieur en beauty zijn leuk. zo leer je en de persoon achter de blog kennen en hou je goed bij wanneer er nieuwe artikelen geplaatst zijn!

  4. Madelon 7 augustus 2010 bij 10:51 #

    Twitter is inderdaad heel erg verslavend. Ik heb al heel lang twitter maar er in het begin niet zo veel mee gedaan. Nu heb ik al aardig wat followers en volg ik een heel stel leuke mensen. Ik heb alleen nog geen internet op mijn mobiel, anders zou ik veel vaker twitteren haha.

Trackbacks/Pingbacks

  1. Tweets that mention Twitter tips « Laura – Live life lovely -- Topsy.com - 6 augustus 2010

    […] This post was mentioned on Twitter by HippeDames, Laura Praamstra. Laura Praamstra said: Twitter tips: http://wp.me/pRsZ4-bG […]

Geef een reactie

