Avondjurk

4 Aug

Vergeef me mijn onwetendheid. Vergeef me het feit dat ik weer zo fantastisch op de hoogte ben, ahum. Toch wil ik dit met jullie delen. Misschien zijn er meer mensen die deze fantastische plaat nog niet kennen. En anders weten jullie in ieder geval weer iets meer over mijn muzieksmaak!

Op 21 augustus ga ik voor de derde keer naar Strandfestival Zand. Deze keer staan de Corona’s, de 3JS, Nick en Simon, Van Velzen, Rowwen Heze en Paul de Leeuw op het programma. En Jurk! Laat ik daar nou geen enkel nummer van in mijn playlist hebben staan. Het leukste aan Zand is, naast de locatie, het relaxte publiek dat lekker meezingt en danst. Maar, dan moet ik natuurlijk wel een aantal liedjes kennen! En dus schafte ik het debuutalbum Avondjurk van Jurk! aan.

Jurk! Bestaat uit de hilarische Jeroen van Koningsbrugge en Dennis van de Ven. De cd is een mix tussen heerlijke feel good songs en gevoelige liedjes. Echte meezingers! Ik vind deze plaat zo geweldig dat ik absoluut geen favoriet nummer kan noemen. Daarom laat ik jullie hun tweede single horen, enjoy!

Jurk! gaat in december op clubtour door Nederland. Kun je niet zo lang wachten? Kom dan ook naar Zand! Dit festival vindt voor de derde keer plaats op het Almeerderzand en is elk jaar weer een feest.

3 Reacties to “Avondjurk”

  1. Amber 4 augustus 2010 bij 11:26 #

    Leuk liedje/clip. 😀 Kende ze al wel maar had er nog nooit wat van gehoord eigenlijk. 😛

  2. madelonelvira 4 augustus 2010 bij 21:00 #

    Ja, het is een heerlijke cd. Ik ken het al een tijdje maar steeds als je m luistert is ie weer leuk!

Trackbacks/Pingbacks

  1. Tweets that mention Avondjurk « Laura – Live life lovely -- Topsy.com - 4 augustus 2010

    […] This post was mentioned on Twitter by HippeDames, Laura Praamstra. Laura Praamstra said: Avondjurk: http://wp.me/pRsZ4-c7 […]

Geef een reactie

