Fotografie: Kos

2 Aug






8 Reacties to “Fotografie: Kos”

  1. Marco 2 augustus 2010 bij 10:01 #

    De tweede foto, die van het rotsstrandje, is erg gaaf!

  2. Maurits Harmsen 2 augustus 2010 bij 10:39 #

    Och heerlijk!

    Daar wil ik ook heen!!

  3. loeder 2 augustus 2010 bij 11:40 #

    Ik zou ook zo vertrekken hihi ziet er goed uit!

  4. Amber 2 augustus 2010 bij 11:47 #

    Erg mooie foto’s! Dit keer geen favoriet, ik vind ze allemaal prachtig!

  5. Frauke 3 augustus 2010 bij 09:07 #

    Mooi! Ik wil ook eens naar Kos gaan 🙂

  6. Sophie 3 augustus 2010 bij 10:49 #

    Mooie foto’s! 🙂 Krijg ook zin om te gaan..

  7. Daydreaming Fool 3 augustus 2010 bij 20:40 #

    Mooie foto’s… We zijn nog aan’t nadenken over’n ideale locatie voor de vakantie volgend jaar… Foto’s als deze nodigen uit natuurlijk. 🙂

Trackbacks/Pingbacks

  1. Tips voor een fantastische vakantie op Kos « Laura – Live life lovely - 10 augustus 2010

    […] vakantie op Kos gehad! We hebben heerlijk gegeten, gedronken, gerelaxt en natuurlijk ook heel veel mooie dingen gezien. Maar wat zijn nou the places to be op Kos? Ik vertel het […]

Geef een reactie

