25 questions

1 Aug

Door Amber werd ik getagged, dank je! Hoewel de vragen in het Engels zijn, beantwoord ik ze in het Nederlands. Bij deze tag ik Sanne!

1. Do you have any pets?
Ja! Een hond en twee katten bij mijn moeder én een kat bij mijn vader.
2. Name 3 things that are physically close to you.
– de sleutels van mijn vaders huis
– twee rode balpennen
– cadeautjes die ik heb meegenomen uit Kos
3. What’s the weather like right now?
Een graad of 23 en licht bewolkt. Ik vind het wel even lekker na de 38 graden en brandende zon op Kos!
4. Do you drive? If so have you crashed?
Een beetje. Oftewel, ik ben bezig met mijn rijlessen. En godzijdank heb ik daarmee nog geen ongeluk veroorzaakt.
5. What time did you wake up this morning?
Half 10, veel te vroeg na een korte nacht!
6. When was the last time you showered?
Gisteravond.
7. What was the last movie you saw?
Valentine’s Day, op de heenreis naar Kos.
8. What does your last text message say?
‘Nou, dat vind ik wel erg lief van je! Heb je nog een goede vlucht gehad? Kus’ – van een vriend van me
9. What’s your ringtone?
Eén of andere standaard ringtone van Samsung. Ik moet er nog steeds een leuk liedje opzetten, maar vergeet het steeds…
10. Have you ever been to a different country?
Ja België, Duitsland, Frankrijk, Spanje, Italië, Griekenland, Tsjechië en Rusland.
11. Do you like sushi?
Jaaaaa!!
12. Where do you buy your groceries?
Bij de Jumbo of Albert Heijn.
13. Have you ever taken medication to help you fall asleep faster?
Af en toe, als ik echt fit moet zijn de volgende dag.
14. How many siblings do you have?
Geen.
15. Do you have a desktop computer or a laptop?
Een laptop van Acer.
16. How old will you be turning on your next birthday?
20 alweer!
17. Do you wear contacts or glasses?
Geen van beiden.
18. Do you color your hair?
Niet meer. Ik heb het al heel wat keren geverfd, maar ik vind mijn eigen kleur toch het mooiste.
19. Tell me something you are planning to do today.
Het is 20:06 uur op het moment dat ik deze blog zit te schrijven. Ik ga zo nog lekker douchen en een tas inpakken met spullen voor een weekendje weg, daarna ga ik fijn vroeg slapen.
20. When was the last time you cried?
Twee weken terug. Toen ik herinneringen aan fijne tijden ophaalde met een vriend: tranen van geluk!
21. What is your perfect pizza topping?
Mozzarella, basilicum, champignons, olijven, kappertjes en tonijn.
22. Which do you prefer-hamburgers or cheeseburgers?
Cheeseburgers! Ik houd van kaas.
23. Have you ever had an all-nighter?
Nee.
24. What is your eye color?
Grijs/blauw.
25. Can you taste the difference between Pepsi and Coke?
Ja! Maar ik drink alleen Cola met mixjes, dus dan maakt het me niet uit.

4 Reacties to “25 questions”

  1. Amber 1 augustus 2010 bij 16:52 #

    Leuk om te lezen! Ik wou dat ik zo blij was met mn eigen haarkleur, ik vind het van mij net te licht eigenlijk waardoor ik het saai vind. 😛 Erg vervelend want ik haat mn haar verven. 😛

  2. sannewierda 1 augustus 2010 bij 21:15 #

    Aaaah, thanks! Hij komt over een aantal dagen online, hij staat ingepland! 🙂
    Jij hebt écht een goede pizzasmaak, haha!

Trackbacks/Pingbacks

  1. Tag: 25 questions! « Sanne Wierda - 14 augustus 2010

    […] augustus 2010 in Stop-me-niet-in-een-hokje Het is tag’s dag vandaag! Van Laura kreeg ik deze tag. Thanks! Ik geef de tag door […]

Geef een reactie

