Ik ga op reis en ik neem mee: make-up

30 Jul

Er zijn een paar producten die ik elke dag gebruik: mascara, concealer en wenkbrauwpoeder. Buiten deze producten om gebruik ik nauwelijks make-up, en dat is op vakantie niet anders. Wel gebruik ik meer make-up als ik uitga, dan vind ik het heerlijk om te tutten voor de spiegel!

Van boven naar beneden en van links naar rechts:

Bourjois oogschaduw in de kleur ‘Beige Ambre 62′, Etos wenkbrauwkit, Etos eyeshimmer, Catrice Allround mascara waterproof, Etos brightening concealer, een grove kam, HEMA mineral lipstick in de kleur ’25’, Rituals Eve’s kiss, Miss Helen oogschaduw in de kleur ’14’, Etos blush in de kleur ‘004’, Etos eyeshadow underbase, een wimperkruller, HEMA soft eyeliner, Etos wenkbrauwpotlood en drie kwastjes.

Zonder welk product ga jij de deur niet uit?

7 Reacties to “Ik ga op reis en ik neem mee: make-up”

  1. Amber 30 juli 2010 bij 11:16 #

    Leuk! πŸ˜€ Ik ga niet weg zonder lippenbalsem…. ik heb nogal snel last van brandende lippen…. ik word gek als ik niet kan smeren dan! eind vorig jaar stond ik 2 dagen op een beurs, geen tijd om te smeren… nou ik heb het geweten! ’s Avonds waren mijn lippen knalrood en deden zooooveel pijn. :O

  2. loeder 30 juli 2010 bij 11:24 #

    Zonder Mascara ga ik de deur niet uit, heb em alleen niet altijd standaard mee als ik weg ga..

  3. sharr2403 30 juli 2010 bij 12:22 #

    Ah ik vind wimperkrullers echt eng! πŸ˜‰
    Zelf ga ik nooit zonder mn labello weg…En eyeliner doe ik ook altijd op voor ik de deur uit ga. Maar wat ook nog erg belangrijk is (wat eigenlijk niet bij make up hoort) zijn mn oorbellen!

  4. Meisjetweepuntnul 30 juli 2010 bij 12:24 #

    Mascara/oogpotlood, absoluut! Het enige dat ik af en toe wel eens meeneem is lippenstift, en als ik iets belangrijks heb later op de dag neem ik soms wat foundation/concealer/blush en een oogpotlood mee.

  5. Axelle 30 juli 2010 bij 16:47 #

    je hebt nog redelijk weinig ik neem echt altijd veel te veel mee haha πŸ™‚

  6. loeder 31 juli 2010 bij 07:51 #

    heej je bent weer terug, hoe was je vakantie? πŸ™‚

Trackbacks/Pingbacks

  1. Tweets that mention Ik ga op reis en ik neem mee: make-up Β« Laura – Live life lovely -- Topsy.com - 30 juli 2010

    […] This post was mentioned on Twitter by HippeDames, Laura Praamstra. Laura Praamstra said: Ik ga op reis en ik neem mee: make-up: http://wp.me/pRsZ4-bn […]

Geef een reactie

