Ik ga op reis en ik neem mee: beautyproducten

28 Jul

Terwijl ik bezig was met inpakken voor de vakantie, bedacht ik me dat het misschien wel leuk zou zijn om foto’s te maken van mijn enorme berg rommel. Dus bij deze: een kijkje in mijn beautycase!

Het kleine tasje dat er naast staat, bevat mijn make-up. Hier komt later nog een update over!

Goed, van boven naar beneden en van links naar rechts:

Een haarband, Kruidvat zonnebrandcrème factor 25, Oral B Pro Expert tandpasta, Kruidvat aftersun, Rituals Fujiyama douchegel, een schaar, Nivea Diamond Gloss haarlak, pleisters, TBS conditioner met olijfolie, Venus scheermesje, Kruidvat desinfecterende gel, Garnier ExfoBrusher, Herbal Essences ‘Hello Hydration’ shampoo en crèmespoeling, FA pink passion deo, Garnier Anti-Spot crème, paracetamol, Etos Antifrizz serum, Aleve Classic, Nivea en een nagelschaartje.

Wat een enorme lijst! Toch vind ik de ‘schade’ uiteindelijk nog wel meevallen.

Welke producten kunnen jullie echt niet missen op vakantie?

4 Reacties to “Ik ga op reis en ik neem mee: beautyproducten”

  1. sharr2403 28 juli 2010 bij 09:55 #

    Die deodorant ruikt zó lekker ~3

  2. Amber 28 juli 2010 bij 10:33 #

    Het valt best mee inderdaad! Gewoon alles wat je nodig hebt als je het mij vraagt. 😛

  3. loeder 28 juli 2010 bij 10:46 #

    Valt nog me hihi
    Kan niet zonder aftersun, een scheermesje en bronzer mijn musthaves voor op vakantie 🙂

  4. Jannette 28 juli 2010 bij 19:10 #

    Uiteraard tandpasta, dat kan ik echt niet missen. Daarbij kan ik niet zonder make-up zoals oogpotlood en mascara. Waarbij je dus ook make-up remover nodig hebt! 😉

Geef een reactie

