My home is my castle II

27 Jul

Zoals ik jullie eerder al vertelde, ben ik gek op het zoeken van wooninspiratie. Ik heb dan ook een schrift met mooie plaatjes en handige tips. En dat wil ik natuurlijk best met jullie delen!

Het is gewoon een saai schoolschrift. Deze vakantie ga ik alle plaatjes uitknippen en in een mooi notebook plakken, samen met de plaatjes die nog op mijn laptop staan.

De meeste plaatjes komen van internet, de site van VT wonen heeft een aparte ‘wooninspiratie’ afdeling! Ook knip ik plaatjes uit de catalogus van de Ikea en andere meubelzaken.

6 Reacties to “My home is my castle II”

  1. Desirée 27 juli 2010 bij 09:55 #

    Ik ben zelf ook altijd enorm bezig met interieurstyling, heerlijk! We hebben afgelopen weekend onze hal aangepakt, komt vrijdag een update over. Leuke stijl heb je (of wil je) zo aan de plaatjes te zien. 🙂

  2. Amber 27 juli 2010 bij 11:35 #

    Wat leuk zeg! Ik krijg ook altijd gelijk zin om te gaan knippen en plakken als ik zoiets zie. 😛

    • loeder 27 juli 2010 bij 16:08 #

      haha ja ik ook, neem me dan voor om ook zoiets te gaan doen, maar komt er vaak niet van helaas.:(

  3. Amber 27 juli 2010 bij 21:04 #

    Je bent getagged trouwens. 😀

  4. renaschrijft 5 augustus 2010 bij 21:04 #

    Leuk idee om alles bij elkaar te plakken!
    ben ook gek op interieur, heb stapels tijdschriften vol ezelsoren voor mijn favoriete items!

Trackbacks/Pingbacks

  1. Tweets that mention My home is my castle II « Laura – Live life lovely -- Topsy.com - 27 juli 2010

    […] This post was mentioned on Twitter by HippeDames, Laura Praamstra. Laura Praamstra said: My home is my castle II: http://wp.me/pRsZ4-b6 […]

Geef een reactie

