‘Ik en shoppen’

26 Jul

Deze tag zag ik bij Anoniem Meisje en aangezien shoppen een grote hobby van mij is, vind ik het wel leuk om hem in te vullen!

01. Je grootste ergernis tijdens het winkelen.
Verkoopsters die meteen op je af komen rennen om te vragen of ze je ergens mee kunnen helpen! Dat staat echt met stip op één. Maar ik heb meer ergernissen: zulke harde muziek dat ik mezelf niet kan horen denken, oververhitte winkels…

02. Zodra er uitverkoop is dan….
vraag ik mezelf eerst heel netjes af of ik iets nodig heb. Daarna ga ik winkelen, of ik voorgenoemde vraag nou wel of niet met ‘ja’ heb beantwoord.

03.Wat is je grootste miskoop?
Ik heb geen ‘grote’ miskopen, omdat ik voor ik iets duurs koop altijd heel goed nadenk. Natuurlijk, ik heb wel shirtjes in de kast hangen die ik niet draag, maar echt een ‘grote miskoop’ vind ik dat niet.

04.Waar koop jij je kleding altijd?
H&M, Zara, WE, Vero Moda, Vila, Lady Sting… Noem maar op!

05. Waar koop jij je cosmetica altijd (mag ook online winkels zijn).
Etos of Kruidvat. En zodra ik terug ben van vakantie (en ik niet al te blut ben…) plaats ik een bestelling bij BoozyShop!

06. Wat zou jij nog graag willen aanschaffen voor in en om je huis (mag van alles zijn).
Dit is een gevaarlijke vraag… Ik wil dolgraag op mezelf en koop stiekem al mijn hele uitzet bij elkaar. Grote dingen wacht ik nog even mee: mijn bed, kledingkast en boekenkast bijvoorbeeld. Die wil ik dus graag nog aanschaffen, net als wat kleine spulletjes.

07. Online of echt shoppen?
Echt shoppen natuurlijk! ‘Shoptherapie’, winkelen of gezellig door de stad struinen: ik houd van de winkelstraten. Bovendien kan ik dan meteen alles passen en keuren, dat scheelt achteraf weer. Maar, zodra de uitverkoop begint check ik wel meteen de online winkels!

08. Wat is het duurste wat je heb uitgegeven, op het gebied van kleding, accessoires en beauty .
Ik heb werkelijk geen idee… Ik koop geen dure merkkleding, gebruik geen dure beautyproducten en heb eigenlijk ook weinig dure accessoires. En de duurdere accessoires die ik heb, heb ik gekregen van mijn ouders of ex. Ik koop liever wat meer shirtjes en broeken dan één exemplaar. Hetzelfde geldt voor beautyproducten.

09. Favoriete shoppingmall (World Wide… Nederland mag natuurlijk ook).
Shoppingmall… Ik houd het even op steden, okee? Barcelona staat met stip op één. Wat een geweldige stad is dat! Je vindt er alles, van de grote ketens tot leuke kleine boetiekjes. Antwerpen vond ik ook erg leuk. In Nederland: Zwolle, Groningen, Den Bosch en Utrecht.

10. Alleen winkelen, of met familielid/vriendin/partner etc.
Het ligt eraan hoeveel tijd ik heb en waar ik voor ga winkelen. Als ik snel iets wil scoren, ga ik het liefste alleen. Wil ik er een gezellig dagje van maken, dan neem ik mijn moeder of een vriendin mee. Dat doe ik ook als ik ergens advies over nodig heb.

11. Als jij mocht kiezen, welke winkels mogen er naar Nederland komen?
FNAC en Women’s Secret. Al lopen de cupmaten bij Women’s Secret helaas maar tot cup B…

Ik ga deze tag niet doorgeven, maar als je het leuk vindt om hem in te vullen: feel free!

3 Reacties to “‘Ik en shoppen’”

  1. sharr2403 26 juli 2010 bij 10:41 #

    Inderdaad een leuke tag!
    En je nummer 1 ergernis wordt hier hard gedeeld!

  2. Amber 26 juli 2010 bij 13:46 #

    Leuk om te lezen. 🙂 Boozyshop blijft toch wel 1 van de favoriete online shops zo te zien bij iedereen. 😛

Trackbacks/Pingbacks

  1. Tweets that mention ‘Ik en shoppen’ « Laura – Live life lovely -- Topsy.com - 26 juli 2010

    […] This post was mentioned on Twitter by HippeDames, Laura Praamstra. Laura Praamstra said: 'Ik en shoppen': http://wp.me/pRsZ4-b1 […]

Geef een reactie

