Mijn boekje met quotes

25 Jul

Naast de quotes die ik hier post, heb ik voor mezelf ook een boekje met mooie quotes gemaakt. Ik ben er mee begonnen toen ik liefdesverdriet had, van die mooie en inspirerende quotes werd ik weer vrolijk. Nu ik weer wat meer tijd heb moet ik er nodig wat meer inschrijven! Het leek me wel leuk om het boekje te laten zien, dus heb ik wat foto’s voor jullie gemaakt. Excuses voor mijn handschrift, dat is niet zo best…

Ik ontdekte net dat de quotes door de kwaliteit van de foto helemaal niet te lezen zijn. Daarom hieronder de quotes!

I believe everything happens for a reason:
People change so you can learn to let go,
Things go wrong so you can appreciate them when they’re right,
You believe lies so that you will eventually learn to trust
no one but yourself
And sometimes,
Good things fall apart,
So better things can fall together

Je moet de lat hoog genoeg leggen,
om eronder door te kunnen.
– De Haene

Shoot for the moon
Even if you miss,
you will land among the stars.
– Les Brown

Think for yourself,
otherwise you have to believe what other people tell you.

What doesn’t kill you,
makes you stronger.
– Nietzsche

Wie vecht kan verliezen,
wie niet vecht is al verloren.

Iemand kan alleen je zelfrespect afnemen,
als je het hem geeft.
– Gandhi

6 Reacties to “Mijn boekje met quotes”

  1. loeder 25 juli 2010 bij 12:47 #

    Leuk boekje!
    Heb er na jou tip om mn blog ook maar één gemaakt.. 🙂

  2. Lieke 25 juli 2010 bij 13:08 #

    Ik ben dol op qoutes! 😀
    Handig om ze zo bij elkaar te houden 😉

    Op mijn nachtkastje ligt trouwens ook iets van Karin Slaughter!

  3. Amber 25 juli 2010 bij 13:34 #

    Leuk om te lezen! Er is niks mis met je handschrift trouwens. 😛

  4. Saskia 26 juli 2010 bij 19:18 #

    Mooi!

    • Ilse 2 augustus 2010 bij 14:21 #

      he! Bekend boekje!
      Daar heb ik al mn vakantie verhalen in geschreven=)

Trackbacks/Pingbacks

  1. Tweets that mention Mijn boekje met quotes « Laura – Live life lovely -- Topsy.com - 25 juli 2010

    […] This post was mentioned on Twitter by HippeDames, Laura Praamstra. Laura Praamstra said: Mijn boekje met quotes: http://wp.me/pRsZ4-aR […]

Geef een reactie

