Vanuit Kos

24 Jul

Kalispera!

Even een snel berichtje vanuit het hotel in Kos-Stad. Wat een heerlijke vakantie zeg! Lekker eten, heerlijk weer en de mensen zijn ontzettend aardig. Je kunt hier bovendien ook heel leuk en goedkoop stappen, de cocktails zijn maar 3 euro.

De heenvlucht ging goed, ik was zo moe van de zenuwen en een nacht niet slapen, dat ik het niet meer kon opbrengen om me nog zorgen te maken. Het vliegtuig voor ons had een troep vogels geraakt, daardoor hadden we iets vertraging. Verder was het een vrij rustige vlucht, met weinig turbulentie.

Onze dagen hier vliegen voorbij. Gisteren zijn we een dag naar Rhodos geweest, het was heel leuk om daar weer een keertje rond te kijken. Voor de rest hebben we al veel rondgekeken in Kos-Stad en hebben we heerlijk in de turqoise zee en het zwembad gezwommen. Voor de laatste dagen willen we nog fietsen huren om wat meer van het eiland te kunnen zien.

Ik vermaak me dus prima hier! Ik hoop dat het in Nederland ook mooi weer is, zodat jullie ook lekker van de zon kunnen genieten. Donderdagavond vliegen we weer terug, dus jullie kunnen vrijdag de foto’s verwachten!

Liefs uit Kos-Stad,

Laura

2 Reacties to “Vanuit Kos”

  1. Amber 24 juli 2010 bij 16:53 #

    Fijn dat je het zo naar je zin hebt! Ik heb heel erg benieuwd naar je foto’s!

  2. loeder 24 juli 2010 bij 16:54 #

    Klinkt goed!:)
    Hier is het nu ook nog lekker weer.
    Wel al iets meer afgekoeld maar dat vind ik niet zo erg.haha.

Geef een reactie

