Fotografie: Antwerpen

23 Jul

Ook naar Antwerpen had ik natuurlijk mijn camera mee. Hieronder zien jullie het resultaat!




7 Reacties to “Fotografie: Antwerpen”

  1. Marco 23 juli 2010 bij 10:06 #

    Mooie foto’s!

    Vooral de kerk, de 3e, is prachtig. Zeker met die wolken op de achtergrond!

  2. sannewierda 23 juli 2010 bij 10:27 #

    Mooie foto’s hoor! 😀
    Ik dacht altijd dat Antwerpen een hele moderne stad was, maar zo te zien niet, haha!

  3. Amber 23 juli 2010 bij 11:00 #

    Aaah nice! Ik vind de laatste heel erg mooi!

  4. sharr2403 23 juli 2010 bij 11:12 #

    Ja Antwerpen is echt een mooie stad!
    Alleen dat station al 🙂

  5. Joke 23 juli 2010 bij 11:22 #

    Station van Antwerpen is werkelijk de moeite waard geworden.

  6. loeder 23 juli 2010 bij 11:34 #

    Die foto van dat gebouw met al die vlaggetje is mooi!

Trackbacks/Pingbacks

  1. Tweets that mention Fotografie: Antwerpen « Laura – Live life lovely -- Topsy.com - 23 juli 2010

    […] This post was mentioned on Twitter by HippeDames, Laura Praamstra. Laura Praamstra said: Fotografie: Antwerpen: http://wp.me/pRsZ4-aJ […]

Geef een reactie

