Vakantie!

20 Jul


Op het moment dat jullie dit lezen, ben ik als het goed is (fingers crossed) net geland op Kos. Ik ga voor tien dagen samen met een vriendin heerlijk genieten op dit Griekse eiland, vlak voor de Turkse kust. Eerder ben ik al op Rhodos, Kreta en Corfu geweest en dat is ontzettend goed bevallen!

Ik heb jullie al eens eerder verteld dat ik gek ben op Grieks eten. Moussaka, olijven, feta, pita gyros, noem het op en ik lust het. En een glaasje ouzo of imiglikos gaat er trouwens ook wel in…

We zijn van plan om lekker uit te rusten, maar ook wat van het eiland te gaan zien. Als het even kan willen we graag een dagje naar Rhodos, Kalymnos of Nissyros. We gaan ook lekker feesten, daar is het tenslotte vakantie voor!

Op zaterdag 31 juli ben ik er weer om de reacties te beantwoorden. En natuurlijk heb ik de afgelopen dagen hard gewerkt om tot die tijd toch elke dag een artikel te kunnen posten, dus enjoy!

2 Reacties to “Vakantie!”

  1. Desirée 20 juli 2010 bij 10:04 #

    Heel veel plezier op vakantie, geniet ervan!

  2. loeder 20 juli 2010 bij 11:24 #

    Heel veel plezier!! 🙂

Geef een reactie

