Denk mee over Live Life Lovely!

15 Jul

Nu Live Life Lovely langzaamaan wat meer bezoekers trekt, ben ik benieuwd naar wat jullie leuk vinden om te lezen. Daarom heb ik een poll aangemaakt! Ik zou het leuk vinden als jullie even willen stemmen. Je kunt op meerdere opties aanvinken. Natuurlijk vind ik het ook leuk als je je mening ook even deelt bij de reacties, dan kan ik zien van wie de resultaten afkomstig zijn. En voel je vrij om nog andere tips te geven!

Alvast bedankt voor het invullen πŸ™‚

7 Reacties to “Denk mee over Live Life Lovely!”

  1. Anouk 15 juli 2010 bij 10:22 #

    Je moet het uiteindelijk natuurlijk zelf bepalen, hè ^^

  2. Meisjetweepuntnul 15 juli 2010 bij 10:38 #

    Ik vind het zelf vooral leuk om recensies en persoonlijke updates van je te lezen! Die andere dingen horen er ook absoluut bij, maar die twee lees ik zelf het allerliefst! Leuk idee trouwens om een poll te houden.

  3. Amber 15 juli 2010 bij 11:03 #

    Ik heb gestemd op persoonlijk/recepten. Vooral dat laatste.. πŸ˜› *ik ben nu eenmaal gek op eten XD*

  4. Laura 15 juli 2010 bij 20:20 #

    Wish lists zijn gewoon heel handig πŸ˜‰ en de rest vind ik allemaal heel leuk om te lezen =)

  5. sharr2403 17 juli 2010 bij 20:36 #

    Ik heb voor de Wish list, persoonlijk & quotes gekozen πŸ™‚

Trackbacks/Pingbacks

  1. Tweets that mention Denk mee over Live Life Lovely! Β« Laura – Live life lovely -- Topsy.com - 15 juli 2010

    […] This post was mentioned on Twitter by Laura Praamstra, HippeDames. HippeDames said: Denk mee over Live Life Lovely! http://ff.im/-nJx1L […]

Geef een reactie

