Film: She’s out of my league

14 Jul

Zoals ik jullie eerder al vertelde, ben ik tijdens mijn weekendje Antwerpen ook naar de bioscoop geweest. Het was zo ontzettend warm, dus zochten we binnen verkoeling. We kozen voor de komedie ‘She’s out of my league’.

‘Kirk kan zijn geluk niet op. Hij is een doodgewone jongen met een uitzichtloos baantje als veiligheidsagent op het vliegveld. Tegen alle verwachtingen in valt de adembenemende Molly voor hem. Kirk weet niet wat hem overkomt en dat geldt ook voor zijn vrienden, familie en een jaloerse ex-vriendin. Dit leidt tot hilarische gebeurtenissen, terwijl Kirk een succesvolle relatie met Molly op probeert te bouwen.’

Nadat Kirk gedumpt is door de vreselijke Marny, zit hij bij de pakken neer. Een doodgewone, simpele jongen als hij zal wel nooit een leuke vriendin vinden. Maar dan komt Molly langs. Molly is een tien, terwijl Kirk niet verder komt dan een vijfje of hoogstens een zes. Met meer dan twee punten verschil kun je het volgens de Tao van de Liefde wel schudden. Maar, Kirk is bereid om de strijd aan te gaan… Gaat hij die winnen?

Hoewel de cast voor mij volkomen onbekend was, zetten ze een geweldige prestatie neer. Ik vond Kirk ontzettend schattig, juist omdat hij zo ontzettend stuntelig en onzeker is. De film is geen hoogvlieger, maar wel heel komisch voor een avondje relaxen. Er zit zelfs nog een boodschap in het verhaal: blijf altijd jezelf!

3 Reacties to “Film: She’s out of my league”

  1. Amber 14 juli 2010 bij 09:48 #

    Ik heb hem ook gezien 😀 Hij is echt leuk. 🙂

  2. madelonelvira 14 juli 2010 bij 21:50 #

    Ik heb hem gisteren gezien, hij is erg leuk! Ik kende maar twee personen uit de kast (vriendin van Molly – met die zwarte haren, Krysten Ritter, en vriend van Kirk, Mike Vogel – die blonde). Spelen allebei in series die ik volg.:)

  3. lauwraa2201 17 juli 2010 bij 22:59 #

    Ziet er een leuke film uit! Moet ik dringend eens gaan kijken 😀

Geef een reactie

