Shoplog Antwerpen 2010

12 Jul

Zo, ik ben weer terug uit Antwerpen. Het was echt een fantastisch weekend! We hebben heerlijk gegeten en zijn nog naar de bioscoop geweest. She’s out of my league is echt een aanrader, de recensie volgt later. Maar, ik ging natuurlijk eigenlijk naar Antwerpen om te shoppen in de Solden! Kijk mee naar mijn aankopen.

Zoals jullie kunnen zien heb ik niet heel veel gekocht. Antwerpen is wel een hele leuke en gezellige stad om in te winkelen, mijn shoptips volgen nog.

Mijn aankopen op een rijtje:
* Paarse trui met ruitmotiefje (Sting, 5 euro)
Deze trui is heerlijk voor het najaar, op een legging.
* Zwarte tregging (Sting, 10 euro)
Een legging, tregging of skinny – het is mij om het even. Deze zwarte tregging zit overheerlijk! Het is een hele zachte stof, die lekker warm zit.
* Zwart/wit jurkje (H&M, 3 euro)
Jurkje, 3 euro, need I say more?
* Duizend schitterende zonnen, Khaled Hosseini (V&D Almere, 10 euro)
Dit boek kocht ik eigenlijk gewoon in Almere. Het is één van mijn lievelingsboeken en dit is een prachtige, gebonden uitgave.

7 Reacties to “Shoplog Antwerpen 2010”

  1. Meisjetweepuntnul 12 juli 2010 bij 09:37 #

    Oh dat jurkje is echt heel erg leuk!

  2. Amber 12 juli 2010 bij 13:30 #

    Leuk! Dat zwart/wit jurkje heb ik als topje. 😛

    • Sophie 13 juli 2010 bij 16:24 #

      Wilde dezelfde comment achter laten haha, die heb ik ook! 🙂 Ik draag op het moment ook bijna alleen maar treggings met dit warme weer (wanneer ik een broek aan moet doen dan), zo fijn!

  3. loeder 18 juli 2010 bij 22:30 #

    1000 schitterende zonnen is zon mooi boek!

Trackbacks/Pingbacks

  1. Film: She’s out of my league « Laura – Live life lovely - 14 juli 2010

    […] ik jullie eerder al vertelde, ben ik tijdens mijn weekendje Antwerpen ook naar de bioscoop geweest. Het was zo […]

  2. Shoptips Antwerpen « Laura – Live life lovely - 16 juli 2010

    […] hebben mijn aankopen al kunnen bewonderen en voor ik naar Antwerpen vertrok beloofde ik jullie om terug te komen met […]

  3. Film: She’s out of my league | Dreamette - 18 augustus 2010

    […] ik jullie eerder al vertelde, ben ik tijdens mijn weekendje Antwerpen ook naar de bioscoop geweest. Het was zo […]

Geef een reactie

