Antwerpen

9 Jul


Tegen de tijd dat dit artikel online verschijnt, ben ik het land waarschijnlijk al uit. Ik ga namelijk twee dagen naar Antwerpen met mijn moeder! Lekker shoppen, beetje de stad bekijken en vooral lekker rustig aan doen. We hebben voor één nachtje een hotel met ontbijt.

Morgen zal er geen artikel online komen. Verveel je je? Zoek dan eens oude artikelen op met de zoekfunctie die je rechts bovenin kunt vinden, of via de categorieën aan de rechterkant. Je mag me natuurlijk ook een leuke vraag stellen op Formspring, voor als ik terug kom!

Jullie houden zeker een shoplog en een artikel met tips over Antwerpen tegoed.

Fijn weekend!

5 Reacties to “Antwerpen”

  1. Sophie 9 juli 2010 bij 10:37 #

    Veel plezier in Antwerpen! Is zo’n fijne shop stad 😛

  2. Lelie 9 juli 2010 bij 22:10 #

    ik ben benieuwd naar je tips! Veel plezier daar!

  3. Karen 10 juli 2010 bij 17:22 #

    oh Antwerpen 🙂 Het is geen al te grote stad, maar toch een mooie stad 🙂 *zegt de Antwerpse Karen*

Trackbacks/Pingbacks

  1. Tweets that mention Antwerpen « Laura – Live life lovely -- Topsy.com - 9 juli 2010

    […] This post was mentioned on Twitter by Laura Praamstra. Laura Praamstra said: Antwerpen: http://wp.me/pRsZ4-9m […]

  2. Shoptips Antwerpen « Laura – Live life lovely - 16 juli 2010

    […] hebben mijn aankopen al kunnen bewonderen en voor ik naar Antwerpen vertrok beloofde ik jullie om terug te komen met leuke shoptips (okee, en stiekem ook wat andere tips…) En […]

Geef een reactie

