Shoplog 29/06/10

2 Jul


Okee, strikt genomen is dit niet echt een shoplog, want ik heb deze cute pyjama niet zelf gekocht. Ik kreeg hem van mijn moeder, gewoon zomaar!

Heel toevallig was ik die dag zelf ook al op zoek was naar een leuke pyjama om mee te nemen op vakantie, maar ik kon niks vinden. Nu heb ik er dus toch één. Ik ben er echt blij mee, het is een zomerse pyjama die ik ook gewoon op het balkon kan dragen. En hij is van 100% katoen, dus extra fijn voor de warme zomer!

De pyjama komt van de Livera en is van het merk Limar.

3 Reacties to “Shoplog 29/06/10”

  1. Meisjetweepuntnul 2 juli 2010 bij 09:50 #

    Oh die is leuk! Dat soort broekjes zijn ook heel erg fijn.

  2. loeder 2 juli 2010 bij 10:28 #

    Cute!

  3. Amber 2 juli 2010 bij 12:04 #

    Wat lief! Ik moet eigenlijk ook nog zo’n zomersetje hebben.. heb alleen lange broeken en dat is TOO HOT!

Geef een reactie

