Wish list: tv-series

28 Jun

Ik ben iemand die absoluut geen tv-series kan volgen. Ik kijk twee afleveringen, maar op de één of andere manier heb ik daarna altijd andere verplichtingen. Huiswerk, het onderhouden van mijn sociale leven, je kent het wel. Dan mis ik één of twee afleveringen en dan denk ik: ja, nu heeft het geen zin meer om de rest te volgen. En dat was dan weer het einde van een tv-serie.

Maar… Tv-series op dvd bieden een uitkomst! Ik ben nu bezig met het vierde seizoen van Gooische Vrouwen. Hieronder lees je wat er hierna op het programma staat.

Wish list tv-series:
– Sex and the City
– Gossip Girl
– Grey’s Anatomy
– S1ngle

Welke tv-series volgen jullie? Tips voor andere series die ik zeker moet kijken zijn welkom!

15 Reacties to “Wish list: tv-series”

  1. Marco 28 juni 2010 bij 08:35 #

    House blijft gewoon een hele goede serie. Flash Forward, vanaf aanstaande donderdag te zien, lijkt mij ook een hele goede serie!

    • livelifelovely 28 juni 2010 bij 08:47 #

      Van House heb ik inderdaad wel een heleboel ‘losse’ afleveringen gezien, en de eerste twee seizoenen helemaal. Hele goede serie inderdaad, Hugh Laurie is geniaal!

      Flash Forward ken ik niet… Zal het eens opzoeken! Bedankt voor de tips in ieder geval 🙂

  2. madelonelvira 28 juni 2010 bij 09:03 #

    ‘United states of Tara’ is ook een hele leuke serie. Check hier de trailer: http://www.youtube.com/watch?v=_WV__sjCf64

  3. loeder 28 juni 2010 bij 11:49 #

    Gossip Girl vindt ik ook zo leuk!

  4. Amber 28 juni 2010 bij 11:51 #

    Ik heb Joan of Arcadia, Gilmore Girls op dvd en wil ook Everwood nog downloaden maar heb ff te weinig plek op de pc dus daar moet ik even mee wachten. Dat zijn mijn favoriete series buiten Pretty Little Liars op het moment, niks komt ook maar in de buurt van die 3 😛

  5. livelifelovely 28 juni 2010 bij 19:16 #

    Bedankt voor alle tips! 🙂 Ik zal de series op mijn lijstje erbij zetten.

  6. sannewierda 28 juni 2010 bij 23:11 #

    SATC! 😀 Verder volg ik niet zo veel meer… Vroeger wel gedaan. Ally McBeal, McLeod’s Daughters, Charmed, noem maar op! 😉

  7. Meisjetweepuntnul 29 juni 2010 bij 00:17 #

    Je stond bij de Snelst Groeiende Blogs op WordPress op nummer drie!

  8. Geert 29 juni 2010 bij 01:19 #

    De beste serie van het afgelopen jaar vond ik ongetwijfeld ‘Breaking Bad’, ondertussen 3 reeksen gezien. Ook ‘Dexter’ loont zeer de moeite. In mijn lijstje ‘all time favorites’ verder ook ‘Six Feet Under’, ‘The Office UK’, ‘The Wire’ en heel zeker ‘The Sopranos’. Handige link misschien: http://knackfocus.rnews.be/nl/entertainment/tv/beste-tv-series-00-09/

  9. sharr2403 30 juni 2010 bij 13:09 #

    Op basis van je wishlist zou ik daar zeker Desperate Housewives aan toevoegen!

  10. Emma 6 juli 2010 bij 19:00 #

    Glee (vrolijke musical tienerserie)
    True Blood (donkere, maar zeer spannende serie over vampieren)
    Dexter (ook zeer spannend over een seriemoordenaar die enkel moordenaars vermoordt)
    Van vlees en bloed (Vlaamse serie over een beenhouwers gezin. De beste serie die sinds lang uit ons landje is gekomen)

  11. Thomas De Winter 20 januari 2011 bij 14:27 #

    Leuk lijstje. Misschien vind je er nog een paar goede op mijn blog. Groeten,

    Thomas

Geef een reactie

