Fotografie: Texel

24 Jun

Een tijdje terug vertelde ik jullie dat ik een weekendje naar Texel ging. Ik ging met familie. Het was heerlijk en daarom besloot ik de week erop weer een paar dagen te gaan! Ook beloofde ik dat er bij terugkomst een artikel met foto’s online zou verschijnen. Dat heeft even op zich laten wachten, maar bij deze! Binnenkort komt er nog een artikel online met de places to be op Texel.





8 Reacties to “Fotografie: Texel”

  1. Amber 24 juni 2010 bij 10:33 #

    Supermooie foto’s! Ik verlang gelijk weer naar Terschelling terug… πŸ˜›

  2. Lelie 24 juni 2010 bij 10:50 #

    Mooie foto’s, zeker bij de van de strand krijg ik nog meer zin om naar de zee te gaan!

  3. Madelon 24 juni 2010 bij 12:21 #

    Ik ben ook een aantal keren op Texel geweest. Wat een heerlijk eiland is het toch! Mooie foto’s!

  4. loeder 24 juni 2010 bij 13:03 #

    Die foto van t strand is mooi!!

  5. livelifelovely 24 juni 2010 bij 18:50 #

    Bedankt voor alle leuke reacties! Dat strand is bij de vuurtoren, bij de Cocksdorp dus. Daar hebben ze het breedste strand (en vaak ook het rustigste).

    Ik vind het ook echt een heerlijk eiland. Kom er al van kleins af aan, dus ken er ondertussen ook wel aardig de weg. Dit is één van de weinige plekken waar ik me niet zo snel ga vervelen als ik me niet dichtbij een grote stad bevind.

  6. Laura 24 juni 2010 bij 20:47 #

    Die foto van het strand is echt schitterend!! Krijg gelijk zin in vakantie =)

  7. sannewierda 25 juni 2010 bij 01:10 #

    Heeeeeel mooi! Ik HOU van Texel! Echt een soort tweede thuis voor me. πŸ™‚

Geef een reactie

