‘New and Social Media’

23 Jun

De laatste tijd ben ik behoorlijk verslaafd geraakt aan de ‘New and Social Media’ hype. Bloglovin, Hippe Dames, Hyves, Twitter en Facebook: ik heb het allemaal! Dus, vind je het leuk om mij te volgen? Hieronder volgen de links!

bloglovin
Hippe Dames
Hyves
Twitter
Facebook

Ook kun je mijn blog volgen met RSS feeds.

4 Reacties to “‘New and Social Media’”

  1. Lelie 23 juni 2010 bij 17:55 #

    Heb je mijn tip gezien bij miss lipgloss? πŸ™‚ Je hebt een leuke blog πŸ™‚

    • livelifelovely 23 juni 2010 bij 17:58 #

      Ja! Goed initiatief, ‘Hippe Dames’. Dank je wel πŸ™‚ Heb ook al even op die van jou gekeken, erg leuk!

      • Lelie 23 juni 2010 bij 18:12 #

        Bedankt, heel anders dan die van jou natuurlijk met al mijn genaai :). Ik vind hippe dames ook zeer leuk, hopelijk volgen daar snel meer leuke blogs van straffe madammen πŸ™‚ En vergeet niet zoals Cynthia het zei, vind het leuk πŸ˜‰

  2. Amber 24 juni 2010 bij 20:26 #

    Zo, heb je gelijk even op twitter, facebook, bloglovin’ en hyves toegevoegd πŸ˜› whehe…

Geef een reactie

