Oranje outfit

19 Jun

Het WK voetbal is in volle gang. Natuurlijk is het voor de voetballiefhebbende vrouw elke 2 jaar weer de vraag: ‘wat doe ik aan?’. Oranje is een kleur die niet zoveel mensen staat, en laat dàt nou net onze nationale kleur zijn. Daarnaast zijn voetbalshirts vaak niet zo vrouwelijk. Ik moet zeggen, ik draag ze wel gewoon hoor! Ze zitten lekker en met de juiste accessoires kun je je outfit toch nog helemaal afmaken.

Maar dit jaar is er een wonder gebeurd. Bavaria en SuperTrash besloten om een Oranje gadget speciaal voor vrouwen te ontwerpen. Deze keer geen lompe hoed of lawaaierige toeter, nee een jurkje moest het worden. Sylvie van der Vaart werd op de promotie gezet en de DutchDress werd een ware hype. In heel Nederland ontstond een run op Bavaria. Maar, uiteindelijk heb ik een DutchDress weten te bemachtigen! Eindelijk eens een outfit die ons vrouwen zelfs in de nationale kleur nog charmant doet overkomen.

Hierbij de outfit die ik maakte met de DutchDress, voor de wedstrijd Nederland – Denemarken:

Vanmiddag speelt Nederland tegen Japan. Houden jullie in jullie outfit of make-up nog rekening met oranje?

P.S. Heb je helemaal niets met al dat voetbal? De LINDA. en Cosmopolitan spelen hier slim op in door een reportage met lekkere (voetbal)mannen te maken. Wedden dat je dan ineens wel van voetbal houdt?

5 Reacties to “Oranje outfit”

  1. Marco 19 juni 2010 bij 09:14 #

    Ja het jurkje is leuk. Het is nog leuker als 36 meiden het dragen zonder een legging er onder en met pumps aan. Dat heb ik gezien tijdens Nederland – Ghana in de Rotterdamse Kuip!

    • livelifelovely 19 juni 2010 bij 10:09 #

      Eindelijk eens iets charmants dat vrouwen aan kunnen trekken. Zo’n voetbalshirt zit natuurlijk heerlijk, maar om nou te zeggen dat het heel vrouwelijk is…

  2. Amber 19 juni 2010 bij 10:44 #

    Leuk jurkje. Alleen jammer dat mannen er zo op geilen als een stel chicks op en neer staat te springen met alleen die jurkjes aan… bah. 😛
    Ik heb er helemaal niks mee trouwens en trek het liefst met opzet niks aan wat oranje is, omdat ze vooral niet moeten denken dat ik er wat om geef (al heb ik ook niks wat oranje is overigens :P). Van voetbalmannen krijg ik het ook niet echt warm dus helaas.. Het wordt gewoon een middagje schoonmaken in mijn dagelijkse outfit. 😛

  3. loeder 19 juni 2010 bij 12:33 #

    Ik moet werken, maar anders was ik denk ik ook niet gaan kijken.
    Wordt er altijd zo onrustig/zenuwachtig van haha

    Maar dat jurkje had ik wel willen hebben van Bavaria,maar helaas 😦

  4. Laura 21 juni 2010 bij 15:56 #

    Het is echt een heel leuk jurkje.. En ik denk dat ik de cosmpolitan deze maand maar een keer ga kopen 😉

Geef een reactie

