Stylish blogger award

17 Jun

Door Amber en Sanne werd ik getagged voor de Stylish blogger award. Heel leuk meiden, thanks!

De regels:
– Vertelt 5 facts over jezelf
1. Ik houd ontzettend van lekker eten en drinken. Ik ben een bourgondiër in hart en nieren! Uit eten of thuis iets lekkers in elkaar draaien, alles is goed. Italiaans, Grieks en Spaans eten vind ik heerlijk, maar Nederlands eten vind ik niet zo lekker.
2. In mijn derde studiejaar wil ik dolgraag een minor Journalistiek en Nieuwe Media volgen. Het lijkt me geweldig om de journalistiek in te gaan! Misschien een verkeerde studiekeuze, maar ik hoop er met een minor en master alsnog te komen. En wie weet doe ik na mijn studie nog wel een deeltijd opleiding Journalistiek aan het Windesheim in Almere!
3. Ik ben ontzettend perfectionistisch, ambitieus en een control freak. Als ik niet gemotiveerd ben en dus niet op tijd begin met leren, wordt ik ontzettend boos op mezelf. Ook een control freak zijn is niet zo handig: het altijd maar de controle over de situatie willen hebben is vermoeiend en vervelend. Mijn vliegangst zou hier best wel eens iets mee te maken kunnen hebben.
4. Reizen is één van mijn grootste passies. Parijs, Barcelona, Rome, Moskou en verschillende Griekse eilanden heb ik al gezien. Deze zomer ga ik naar Kos op vakantie. Landen en steden die absoluut nog eens wil bezoeken: Egypte, New York, Nieuw-Zeeland, Florence, Kopenhagen en zo kan ik nog wel even doorgaan.
5. Ik ben een typisch stadsmeisje. Grote steden als Rome en Barcelona vind ik geweldig, daar voel ik me echt thuis. Er is altijd wat te doen, het is altijd druk en er is altijd geluid op de achtergrond. Op het platteland voel ik me vreemd, al kan ik het wel waarderen voor een dagje rust.

– Tag 5 andere stylish bloggers
Meisje twee punt nul
Shirley
Eline
Eve
Eva

4 Reacties to “Stylish blogger award”

  1. Amber 17 juni 2010 bij 08:44 #

    Leuk om te lezen! Zelf hou ik ook niet zo van Hollandse pot terwijl ik echt leef voor eten. 😛 Ook ik ben perfectionistisch en een controlfreak. Haha geweldig irritante eigenschappen vind ik zelf. 😛

  2. Meisjetweepuntnul 18 juni 2010 bij 23:07 #

    Laura, bedankt! Mijn volgende post gaat er over!

Trackbacks/Pingbacks

  1. Vakantie! « Laura – Live life lovely - 21 juli 2010

    […] heb jullie al eens eerder verteld dat ik gek ben op Grieks eten. Moussaka, olijven, feta, pita gyros, noem het op en ik lust […]

Geef een reactie

