Garnier Anti-spot Crème

16 Jun

Laatst vertelde ik jullie dat ik naast de Garnier ExfoBrusher, ook de Anti-spot Crème uit de Pure Active lijn gebruik. Na tijden een dag- en nachtcrème van Nivea te hebben gebruikt wilde ik eens iets anders proberen. Dat werd dus deze crème van Garnier!

Wat belooft het product?
’24h verzorging, anti-puistjes. Met een matterende formule. De nieuwe Garnier crème 24h verzorging Anti-puistjes is een geconcentreerde formule die werkt tegen het opkomen van puistjes en helpt het terugkomen van puistjes tegen te gaan. Daarbij verbetert het de kwaliteit van je huid door littekentjes te verminderen. Na 24 uur is de huid intens gehydrateerd. Na 5 dagen ziet de huid er gezonder, zuiverder en gaver uit. Na 4 weken is het aantal onzuiverheden zichtbaar verminderd.’

Komt de Anti-spot Crème zijn beloften na?
Ik gebruik deze crème nu al een paar weken als dag- en nachtcrème en voor mijn huid werkt hij super! Ik heb vaak last van puistjes op mijn kin, maar voor de rest is mijn huid droog: een gemengde huid dus. De crème hydrateert en wordt snel opgenomen in de huid. Na het opsmeren is mijn heerlijk zacht en voelt zuiver aan. En inderdaad: na een aantal weken zijn mijn puistjes nu helemaal verdwenen! Ik gebruik de crème dus in combinatie met de ExfoBrusher, wat voor mij perfect lijkt te werken. Het enige minpuntje: er zit helaas geen SPF factor in de crème, wat in mijn oude dagcrème wel zat.

Eén reactie to “Garnier Anti-spot Crème”

Trackbacks/Pingbacks

  1. Ik ga op reis en ik neem mee: beautyproducten « Laura – Live life lovely - 28 juli 2010

    […] Herbal Essences ‘Hello Hydration’ shampoo en crèmespoeling, FA pink passion deo, Garnier Anti-Spot crème, paracetamol, Etos Antifrizz serum, Aleve Classic, Nivea en een […]

Geef een reactie

