Mijn 3 favoriete producten…

15 Jun

Door Sanne werd ik gisteren getagged: ze vroeg mij om mijn drie favoriete beautyproducten te delen. Dit vind ik echt heel moeilijk, want ik weet helemaal niets van beauty! Toch ga ik drie producten met jullie delen, die ik gewoon heel fijn in het gebruik vind.

1. Max Factor Mastertouch concealer
Eén van de weinige producten die ik elke dag gebruik: concealer. Op dit moment heb ik er één van de Etos, maar zodra die op is ga ik meteen weer terug naar de Mastertouch concealer. Hij is perfect voor onder je ogen en er zitten kleine lichtreflecterende deeltjes in die voor een frisse look zorgen. Ik had met mijn bleke huid de lichtste teint. Deze concealer is gewoon te koop bij de drogist en kost geloof ik € 10,90.

2. Rituals hand therapy met Ginseng & Ginkgo biloba
‘Scrubt, voedt en hydrateert’, dat is wat de hand therapy belooft en dat doet ie ook absoluut! Dit is echt een heerlijke, zachte scrub voor je handen die ook nog eens lekker ruikt. Zodra je de scrub hebt afgewassen blijft er een lekker zacht laagje op je huid over. De scrub is te koop bij Rituals en V&D en kost € 10, 90. Aan de dure kant dus voor een handcrème/scrub, maar hij is echt het proberen waard.

3. Rituals Eve’s kiss
Dit is een verzorgende lipgloss, die je lippen heerlijk zacht maakt en een mooie glans achterlaat. Bovendien zit er een SPF factor 8 in, wat natuurlijk altijd mooi meegenomen is! De gloss ruikt heerlijk naar appeltjes en blijft perfect zitten. Het enige nadeel aan Eve’s kiss vind ik de verpakking: op zich heel handig, maar op de één of andere manier loopt er altijd wat gloss uit en wordt de verpakking plakkerig.

Stiekem doe ik er nog één extra:
4. Garnier Pure Active ExfoBrusher

Bij deze tag ik Amber, good luck!

3 Reacties to “Mijn 3 favoriete producten…”

  1. Amber 15 juni 2010 bij 10:22 #

    Leuk om te lezen, ken ze allemaal niet, maar die Rituals hand therapy lijkt me heerlijk! 😀 En thnx voor de tag. 😉

  2. sannewierda 15 juni 2010 bij 23:24 #

    Haha, je hebt het er nog keurig vanaf gebracht! 😉
    Ik gebruik ook Rituals Eve’s Kiss, zoals je weet. Heeeeel fijn!

Trackbacks/Pingbacks

  1. Ik ga op reis en ik neem mee: make-up « Laura – Live life lovely - 30 juli 2010

    […] Etos brightening concealer, een grove kam, HEMA mineral lipstick in de kleur ’25′, Rituals Eve’s kiss, Miss Helen oogschaduw in de kleur ’14′, Etos blush in de kleur ’004′, Etos […]

Geef een reactie

