Garnier ExfoBrusher

9 Jun

Een paar weken geleden stond ik in de Etos om een nieuwe gezichtsreiniger uit te zoeken. Mijn eisen: maakt mijn gezicht lekker zacht en droogt niet uit, maar gaat wèl de strijd aan met onzuiverheden.

Uiteindelijk is het de ExfoBrusher geworden, van de Garnier Pure Active lijn. Het flesje waar het product in zit, heeft aan de bovenkant een borsteltje die je gezicht schoonmaakt en tegelijkertijd een beetje scrubt.

Wat belooft het product?
“Garnier Pure Active ExfoBrusher is een nieuwe generatie gezichtsreiniging getest op de acné-gevoelige huid welke je dagelijkse routine revolutionair wijzigt:
– Verwijdert dode huidcellen intensief.
– Bestrijdt de meeste moeilijk te bereiken onzuiverheden.
– Vermindert de talgproductie welke puistjes kan veroorzaken.

Komt de ExfoBrusher zijn beloften na?
Ja! Wat een heerlijk product is dit. Nadat ik mijn ogen heb schoongemaakt met speciale ‘eye make-up remover pads’, haal ik de laatste make-up er af met de Brusher. Eerlijk is eerlijk, hij prikt wel behoorlijk in je ogen, dus kijk daar mee uit. Het fijne aan de Brusher vind ik, dat het product tegelijk een milde scrub is. En hoe handig is dat in onze maatschappij waarin we eigenlijk geen tijd meer hebben om uitgebreid onze make-up te verwijderen, gezicht te scrubben etc. Als ik het schuim van mijn gezicht heb gewassen huid ik een heerlijk zacht laagje op mijn huid over. Mijn huid voelt lekker schoon aan, maar is niet droog, iets waar ik vaak last van heb met producten die tegen onzuiverheden werken. Daarnaast werkt het bij mij ook heel goed tegen onzuiverheden! De pukkeltjes die ik had zijn verdwenen en ik heb nu minder last van nieuwe onzuiverheden. Kortom, ik houd het bij de ExfoBrusher.

De ExfoBrusher komt uit de Garnier Pure Active lijn en is in combinatie met de andere producten uit deze lijn te gebruiken. Zelf gebruik ik sinds kort ook de Anti-spot Crème van deze lijn.

4 Reacties to “Garnier ExfoBrusher”

  1. sannewierda 9 juni 2010 bij 09:29 #

    Oef, hebben hebben hebben!

  2. Amber 9 juni 2010 bij 12:08 #

    Wat een verschillende reviews zijn hier over zeg! Of je vind het geweldig of helemaal niks lijkt wel.. Nu weet ik het niet meer, hahaha XD

Trackbacks/Pingbacks

  1. Ik ga op reis en ik neem mee: beautyproducten « Laura – Live life lovely - 28 juli 2010

    […] haarlak, pleisters, TBS conditioner met olijfolie, Venus scheermesje, Kruidvat desinfecterende gel, Garnier ExfoBrusher, Herbal Essences ‘Hello Hydration’ shampoo en crèmespoeling, FA pink passion deo, […]

  2. Blue in the bathroom « Laura – Live life lovely - 12 augustus 2010

    […] ‘hello hydration’ shampoo, Tigi Catwalk shampoo in ‘oatmeal honey’, Garnier ExfoBrusher, Herbal Essences ‘hello hydration’ crèmespoeling, H&M shower peeling in […]

Geef een reactie

