Zomerhits @ Youtube

7 Jun

Vandaag begint voor mij de zomervakantie! Daarom hier een lijstje met zomerhits om alvast in een zomerse stemming te komen.

Train – Hey, Soul Sister

Vind je dit een leuk liedje? Probeer dan ook eens ‘Save me San Francisco’, of het gelijknamige album!

Stromae – Alors on danse

‘Alors on danse’ kent iedereen ondertussen wel, maar wat blijft het een lekker nummer! Ik denk dat ik deze zomer nog wel wat dansjes ga wagen op dit liedje.

Kid Rock – All summer long

Alweer een ‘oudje’, dè zomerhit van 2008. Maar, ik krijg er nog steeds een heerlijk zomers gevoel van!

Scouting for Girls – This ain’t a love song

Dit liedje blijft echt in mijn hoofd zitten! Lekker nummer.

The Baseballs – Umbrella

Ik blijf The Baseballs vreselijk vinden, maar om dit liedje kun je zo langzamerhand niet meer heen op de radio. Dus, laat ik realistisch blijven en dit nummer braaf op mijn lijstje zetten.

2 Reacties to “Zomerhits @ Youtube”

  1. Milou (Cherize) 10 juni 2010 bij 13:51 #

    Leuke liedjes 🙂 Word er meteen helemaal happy van!

Trackbacks/Pingbacks

  1. Sky Radio Zomerhit Top 101 « Laura – Live life lovely - 30 juni 2010

    […] "http%3A%2F%2Flivelifelovely.wordpress.com%2F2010%2F06%2F30%2Fsky-radio-zomerhit-top-101%2F" } Een tijdje geleden deelde ik een paar filmpjes van zomerhits met jullie. Ben je met dit heerlijke weer ook al helemaal […]

Geef een reactie

