Boeken voor op vakantie

3 Jun

BOL.com heeft zoals elk jaar weer een lekkere actie voor de vakantie: drie Engelse boeken voor 15 euro! Zelf vind ik het heerlijk om Engelse boeken te lezen als ik op vakantie ben, daar ga ik tenminste niet zo snel doorheen. En dat scheelt weer ruimte in mijn koffer!

Het gaat om door BOL.com samengestelde pakketten, je kunt dus niet zelf de titels kiezen. Maar, er is voor ieder wat wils: van chicklit tot literatuur en spanning. Ik heb de ‘chicklit vakantiebundel’ besteld met boeken van Jill Mansell, Sophie Kinsella en Jane Green. Altijd goed, toch?

Klik hier om zelf een kijkje te nemen bij de vakantie voordeelbundels.

2 Reacties to “Boeken voor op vakantie”

  1. Amber 3 juni 2010 bij 10:17 #

    Leuk! Ik hou van boeken! ๐Ÿ˜€
    Krijg zelf vandaag ‘Nieuwe Maan’ binnen (ben lid bij Eci en moest nog iets bestellen dit termijn dus heb die maar gekozen aangezien ik nu met deel 1 bezig ben en ik de anderen ook nog wil hebben), maar lees net zo graag boeken van Sophie Kinsella e.d.
    Ik zat me net vandaag af en vragen of ik niet beter meer tijd in een boek kan steken in plaats van lange dagen achter de pc zitten. ๐Ÿ˜› Dus; als een van die boeken (of allemaal :P) aanraders zijn hoor ik het graag!

    • livelifelovely 3 juni 2010 bij 10:42 #

      Ik ben aan de Twilight serie begonnen in het Engels. Heb Twilight en New Moon al uit, nu de derde en de vierde nog!

      Zodra ik de boeken uit heb komen er zeker recensies ๐Ÿ™‚ Dat kan alleen nog wel even duren, omdat ik ze gekocht heb voor mijn vakantie (van 20 tot 31 juli). Maar, voor die tijd lees ik vast ook nog wel wat boeken ๐Ÿ˜‰

Geef een reactie

