Primark opent filiaal in Hoofddorp

31 Mei

Even een snelle update voor de shopaholics en de Primark-fans onder ons:

Primark opent een nieuw filiaal in Hoofddorp
Na een winkel in Rotterdam, heeft Primark nu ook een pand in Hoofddorp gekocht. Hoofddorp ligt vlakbij Amsterdam, dus wellicht is dit filiaal voor wat meer mensen goed te bereizen. De winkel zal eind 2010 haar deuren openen in Winkelcentrum Markthof.

Ik ben welgeteld één keer in de Primark in Rotterdam Alexandrium geweest. Het is voor mij toch ruim twee uur met de trein naar Rotterdam. Maar, nu er een winkel in Hoofddorp komt, waar ik elke dag dat ik naar de universiteit moet langs kom, zal ik er vast vaker te vinden zijn!

3 Reacties to “Primark opent filiaal in Hoofddorp”

  1. Kelly 31 mei 2010 bij 16:09 #

    Dat wist ik nog helemaal niet. Leuk voor die in Amsterdam wonen.. hopelijk komt er nog 1 richting Limburg πŸ˜€

  2. Emma 31 mei 2010 bij 17:34 #

    Dat is inderdaad leuk voor omgeving Amsterdam/Haarlem, al vraag ik me af waarom ze niet voor die steden hebben gekozen.

    • livelifelovely 31 mei 2010 bij 17:53 #

      Ik moet zeggen dat ik ook wel even raar opkeek toen ik hoorde dat ze voor Hoofddorp hadden gekozen. Dat is toch niet echt een stad waar je snel aan denkt als je een dagje gaat winkelen.

Geef een reactie

