Nieuwe lay-out

29 Mei

Per 29 mei 2010 draait er een nieuwe lay-out op Live Life Lovely. De oude was ik behoorlijk zat en ik heb uren zitten zoeken naar een nieuwe.
Ik wilde er eigenlijk één met een magazine lay-out, maar daar kon ik niks leuks in vinden. Zelf maken is nog niet echt een optie, ik heb nog geen idee hoe dat moet en heb nu ook de tijd niet om het uit te zoeken.

Natuurlijk wil ik graag jullie mening over deze lay-out en over wat er eventueel beter kan. Dus bij deze: wat vinden jullie van de lay-out? Zijn er nog dingen die jullie missen of zijn er dingen die wat jullie betreft niet nodig zijn?

9 Reacties to “Nieuwe lay-out”

  1. sannewierda 29 mei 2010 bij 16:40 #

    Oef! Ik ben fan! 😀

    • livelifelovely 29 mei 2010 bij 16:41 #

      Ik houd eigenlijk niet zo van roze, maar op de één of andere manier vind ik dit wel wat hebben. Ben er zelf ook blij mee!

      • sannewierda 29 mei 2010 bij 23:18 #

        Niet? :O Wow, ik hou echt van roze, maar dan wel op de goede manier en niet op de Barbie-manier… 😉

  2. Marco Vonk 29 mei 2010 bij 16:49 #

    Hij is echt kek!

    Ziet er heel goed uit!

  3. Geeke 29 mei 2010 bij 19:41 #

    leuk!
    less is more is hier wel van toepassing (:

  4. Nikki 29 mei 2010 bij 20:24 #

    Looks nice! 😀

  5. livelifelovely 30 mei 2010 bij 10:44 #

    Bedankt voor alle leuke reacties, deze wordt het dan maar!

  6. Amber 30 mei 2010 bij 18:59 #

    Ik vind je layout erg leuk! 😀 Ik heb je getagged btw. 🙂

  7. Maurits Harmsen 9 juni 2010 bij 12:30 #

    Leuk!!!

Geef een reactie

