Fotografie: dieren

16 Mei

Gisteravond verveelde ik me een beetje. Daarom besloot ik om mijn dieren maar eens op de foto te zetten. Helaas heb ik maar één fotogenieke kat (Silvester), de andere kat (Marley) en de hond (Balou) staren altijd de camera in. Ik heb ook nog een kat (Tommie) bij mijn vader. Ga even met je muis over de foto’s om te zien wie wie is.






3 Reacties to “Fotografie: dieren”

  1. Amber 16 mei 2010 bij 09:47 #

    Hahaha, Dimi doet dat ook meestal, gewoon zitten en staren, echt irritant. 😛 Die 2e foto vind ik het leukst, schattig pootje! 😀

  2. Carina 18 mei 2010 bij 08:44 #

    Haha wat een cute fotos!

    Haha mijn kat gaat altijd met de rug naar je toe zitten als je foto probeert te maken haha!

  3. Laura 11 juni 2010 bij 11:47 #

    Echt schattige foto’s! Mijn katten zijn echt onmogelijk te fotograferen, aangezien ze continu aan de camera willen snuffelen…

Geef een reactie

