Weekend weg

14 Mei

Op het moment dat dit artikel online komt, zit ik in de trein richting Den Helder. Ik ga heerlijk een lang weekend naar Texel met mijn familie! Lekker even uitrusten en opladen voor de aankomende tentamens. Maandag ben ik weer terug! In de tussentijd zal er dus niet echt ge-update worden, maar als ik terug ben komt er een artikel met foto’s en places to be van Texel. En voor zondag staat er een artikel met foto’s van mijn huisdieren gepland.

Fijn weekend!

4 Reacties to “Weekend weg”

  1. Amber 14 mei 2010 bij 14:29 #

    Leuk! Heel veel plezier! 😀

  2. Maurits Harmsen 28 mei 2010 bij 17:33 #

    Was het leuk op Texel?

    • livelifelovely 28 mei 2010 bij 18:50 #

      Het was heerlijk! Ik kom nu om in het werk, maar binnenkort komt er weer een artikel online.

Trackbacks/Pingbacks

  1. Fotografie: Texel « Laura – Live life lovely - 24 juni 2010

    […] : "http%3A%2F%2Flivelifelovely.wordpress.com%2F2010%2F06%2F24%2Ftexel%2F" } Een tijdje terug vertelde ik jullie dat ik een weekendje naar Texel ging. Ik ging met familie. Het was heerlijk en daarom […]

Geef een reactie

