Drukte

7 Mei

Jullie hebben het misschien al gemerkt: de laatste tijd komt er niet meer elke dag een nieuwe blog online. Dit komt doordat ik het erg druk heb met de laatste weken school. Ook moet ik maandag mijn theorie-examen voor de auto doen, dus daar ben ik ook druk voor aan het leren. Het beetje vrije tijd dat ik over heb wil ik graag besteden aan mijn familie en vrienden.

Dus, komt er een dagje geen nieuw artikel, dan weten jullie wat er aan de hand is! Ik ben bijna klaar met mijn colleges, dan heb ik weer zeeën van tijd om leuke blogs te schrijven. Door de drukte heb ik ook niet zoveel tijd om boeken te lezen voor recensies of om lekkere recepten voor jullie uit te proberen. Maar, dit komt dus snel weer goed!

2 Reacties to “Drukte”

  1. Carina 7 mei 2010 bij 21:18 #

    Hmm ik ben benieuwd!

    Ik schrijf momenteel ook wat minder maar dan om hele andere reden, kan je op me blog wel lezen,

    maarja succes met je examen!

  2. livethatprettylife 9 mei 2010 bij 21:57 #

    Is heel logisch hoor! Ben benieuwd naar je updates! 🙂

Geef een reactie

