Fijne Koninginnedag!

30 Apr

Bij deze wil ik iedereen een hele gezellig Koninginnedag toewensen! Ik hoop dat het weer nog iets beter zijn best gaat doen, maar ik heb er echt heel veel zin in! Eerder vertelde ik jullie al dat ik vandaag Utrecht onveilig ga maken.

De afgelopen jaren ben ik steeds in Amsterdam op het Museumplein geweest. In fact, ik heb daar zelfs in 2007 mijn ex leren kennen! Vandaag de eerste keer zonder hem, dat zal vast wel even wennen zijn.

Dit jaar dus eens iets anders: Utreg. Er is een leuk 80’s en 90’s feest op het Domplein en verder staat Utrecht natuurlijk bekend om de gezellige vrijmarkt en cafeetjes. Gaat helemaal goedkomen dit jaar dus!

Nou, veel plezier vandaag iedereen! Ik ga maar eens een oranje outfit bij elkaar zoeken.

Geef een reactie

