Dagje Zwolle

27 Apr

Gisteren ben ik met een vriendin een dagje naar Zwolle geweest. We waren daar allebei nog nooit geweest maar hadden er wel veel leuke dingen over gehoord. Tijd om zelf eens uit te zoeken of het echt zo’n leuke stad is dus!

De treinreis viel me erg mee, ik had verwacht dat het een stuk langer zou zijn. In anderhalf uur waren we in Zwolle, waarna we nog ongeveer een kwartiertje naar het centrum moesten lopen. Meteen viel ons al op dat het een hele mooie stad is! Daarnaast was het heerlijk weer, dus was het ook best lekker om even een stukje te lopen.

Eenmaal in het centrum aangekomen kwamen we langs ‘Kunst & Klieder’ een superleuk winkeltje vol met leuke cadeau-artikelen, boeken, kaartjes en servies. Daarna hebben we geluncht bij Bakkerij van Orsouw, waar ik een heerlijk broodje met gerookte zalm heb gegeten. Vervolgens zijn we verder de stad gaan verkennen en hebben we nog veel meer leuke winkeltjes gezien. Natuurlijk zitten ook alle ‘standaard winkels’ zoals de H&M en de Vero Moda in Zwolle.

Ik heb twee shirtjes en een mooie rok gekocht. Ik ga zeker nog een keer met mijn moeder naar Zwolle, want het is echt een hele leuke stad! Voor de dag na Hemelvaart staat Utrecht of Den Bosch op het programma, ook allebei hele leuke winkelsteden.

Wat vinden jullie de leukste stad om te winkelen?

4 Reacties to “Dagje Zwolle”

  1. sannewierda 27 april 2010 bij 09:05 #

    Jaaaa, Zwolle is leuk! Ik studeer daar!

    Utrecht is natuurlijk geweldig… Verder is Groningen heel erg leuk voor leuke woondingetjes (maar wel duur!).

  2. Audrey 27 april 2010 bij 15:06 #

    Haha, ik woon in Zwolle en het is inderdaad een leuke (gezellige) stad 😀
    Ik vind Apeldoorn wel erg leuk!

  3. Carina 30 april 2010 bij 05:21 #

    Haha ik ga ook in zwolle naar school(A) haha

    Maar ik blijf bij sneek(A), dat is trouwens goed uur en drie kwartier verder met de trein denk ik ongeveer(A) dus dat valt toch ook nog wel mee?

    Liefs

    • livelifelovely 30 april 2010 bij 08:19 #

      Vanaf Zwolle is dat inderdaad wel te doen! 🙂 Maar ik moet naar Zwolle al een uur en twintig minuten in de trein zitten, dus dan wordt het toch wel een lange rit..

Geef een reactie

